dinsdag 10 mei 2011

Hilariteit bij Familie Kringloop

Het verhaal van het vaasje...

Zusje (van The Pinkhouse Ladies blog) kwam gister
gezellig even bij me langs... Altijd leuk, altijd gezellig, altijd
veel om over te kletsen en veel om te lachen...
We bewonderen elkaars kringloop aankopen altijd uitgebreid
en als we samen gaan is er een heuse concurrentie-strijd aan de gang.
Zij is daar vooral heel sneakie in...  :-)
Soms heeft onze liefde voor meuk echter hilarische gevolgen...

Zusje: Hey, wat doet mijn vaasje in jouw huis?
Ik: Jouw vaasje? Nee joh, heb ik bij de Kringloop vandaan
voor 2 euries.
Zusje: Neeee, die is van mij!!
Ik: Nee lieverd, daar zijn toch tig vaasjes van, doe nou
niet zo raar, komt gewoon uit de kringloop.
Zusje: Neee hilarisch, 't is echt waar, er zit wat goud
gebladderde verf op; dat was mijn poging om 'm goud
te spuiten wat behoorrrlijk was mislukt.
Ik: Neee, dit meen je niet!!
Zusje en ik: Driedubbel in een deuk, lachen, gieren,
brullen :-)

Wat blijkt: zusje-lief heeft het vaasje na een mislukte pimp-poging
in de schuur laten staan en onze mams heeft in een opruimbui
het vaasje lekker naar de Kringloop gedaan...

...Niet met de verwachting dat haar andere dochter het
vaasje een paar weken later weer tussen alle meuk uit zou
vissen.

En het vaasje bleef nog lang en gelukkig in de familie! :-)

8 opmerkingen:

  1. wat een giller...'t is niet te geloven! een familie erfstuk! Veel plezier met je vondst, hihi. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hilarisch!! Kan zo in een boek van Joop ter Heul ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoeha! Briljant, wat via de achterdeur het huis verliet kwam via de voordeur weer binnen! Nooit meer weg doen dat vaasje! Goeie Vibes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nouww en kijk dat goud nou leuk zijn, als je op de foto klikt zie je dat heel goed en dat maakt 'm nou net zo gaaf.
    Het vaasje hoort dus gewoon bij jullie hè...supergrappig. Die concurrentiestrijd ook, helemaal fun. Herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als jullie twee oude vrouwtjes zijn lachen jullie hier nog om!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha en ik wil hem TERUGGGG! Die mams is veel te snel met wegdoen van spulletjes, haha die denkt weer wat rommel minder! Zeg even wanneer jij hem weer naar de kringloop brengt, dan ga ik hem weer kopen, hihi! Koes van je zoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk verhaal!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....