zaterdag 28 mei 2011

knutsel-de-frutsel...

De oplettende volger heeft misschien al gemerkt dat alleen Heidi deze week gepost heeft...
Voor mij ( Chrissie ) was een hectische week, vriendlief is maandag in het ziekenhuis opgenomen, 1 of 2x per dag naar het ziekenhuis en tussendoor ook nog gesprek met arts zus en verpleegkundige zo...
En overdag gewoon werken, dan schiet er niet veel tijd over om iets op de blog te zetten.
Vanavond na het bezoekuur ineens zin om wat te gaan knutselen! Hoe werkte dat brooddeeg ook al weer?
Even het recept opgezocht:
- 3 kopjes witte bloem
- 1 kopje water
- 1 kopje zout
- paar druppels olie

Het werden macarons en een kleine tulband:

Eenmaal op de knutsel toer kwam ik nog twee piepschuim harten
tegen... lijmpistool opgevist, een doosje parels et voila...
Het andere hartje met wol en wat gezellige knopen...
Ga nu nog even op jullie blogs kijken wat er zoal geknutseld/gekocht/verzameld is, vandaag!

6 opmerkingen:

  1. Oh nee! Wat k*t van je vriend! Niet ernstigs hoop ik? Fingers crossed.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O..nee, niet goed opgelet, sorry! Gaat het? niets ernstig hoop ik.Sterkte, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heftig weekje voor jou en je vriend! Fijn om dan even creatief af te sluiten; werkt ontspannend om zulke leuke dingen te maken.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk gaat het goed met je vriend. Heftig hoor!
    Mooie dingen heb je tussen al je kunst en vliegwerk gemaakt.

    Hopelijk komt het allemaal goed met je vriend en keert de "rust" snel weer terug.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk! zo heb ik een tijd terug zoute broden gebakken helemaal goed net echt en ze zitten nu nog in mijn broodmand. De macarons zij super leuk geworden. Sterkte met je vriend hopelijk knapt hij snel op.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....