maandag 9 mei 2011

Kriebeldebiebels...



Wat doe je als je een heel lang weekend hebt gehad,
met heel veel zon,
een heel hoog ik-ben-bijna-alleen-maar-buiten-geweest gehalte
en dit tot gevolg heeft dat je on-ge-loof-lijk veel zin in
vakantie hebt en je tot de conclusie komt dat dit helaas
nog 4,5 maand duurt?!

...Plaatjes kijken op Pinterest... en dan natuurlijk
onder het kopje 'Travel' en je dan heel erg
verlekkeren bij allll die sfeervolle plaatjes!
Ik wil ze jullie natuurlijk niet onthouden en het
'ik wil vakantie' gevoel met zoveel mogelijk mensen
delen. Want...wat zo fijn is, dat geeft dan weer herkenning
en dat maakt het dan weer wat minder erg om morgen
weer aan de arbeid te gaan... ;-)


Maar wat dan zo ontzettend fijn is,
is dat het met dit weer eigenlijk ieder weekend
een beetje vakantie is!!

Hebben jullie ook zo genoten?!

Ik wens jullie weer een zonnige week!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben nu alweer toe aan vakantie (en ben bet terug, om te jánken toch!!). Zoals mijn lief zegt: werken is prima, maar er gaat zoveel vrije tijd in zitten ;-)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes :D! Owww I can't wait voor de zomervakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....