zondag 22 mei 2011

Lampetstel en meer...

Zoals gisteren beloofd... m´n lampetset! Het zeepdoosje ontbreekt, maar ik ben er toch wel heel gek mee, en het heeft een mooi plekje gekregen bij meneer A. in huis, wat nu  nog zijn huis is, en wat hopelijk spoedig ook mijn huis word ( maar daarover in andere berichten meer!! ) Verder nog even wat plaatjes geschoten van mijn kamer. M´n pioenen staan heerlijk te bloeien ( wat zijn het toch prachtige bloemen!! ) het kaarsje ( in de kop en schotel ) heb ik zelf gemaakt.

n Fijne zondag!!




5 opmerkingen:

  1. Wohhh, prachtige spullen ook en wat grappig dat jullie er ook waren haha. Ik ben niet meer naar de veiling geweest, m'n vadertje moest nog een hoop doen die dag dus we waren ook vrij snel weer weg (jammer hoor) maargoed spullen zat.
    Heerlijk trouwens dat mee inrichten, ik zou helemaal hebberig worden denk ik.
    Heb je ook achter een kraam gestaan? Lijkt me altijd zo leuk al die krioelende mensen van een afstandje te bekijken :-)

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOIE LAMPETSTEL! ZIET ER PRACHTIG UIT! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's weer! ik herken er ook zo mijn stijl van mijn eigen inrichting in =D super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt inderdaad het mooist voor het laatst bewaard. Je eigengemaakte theekopkaarsje vind ik ook erg leuk.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty indeed! Maar ho wacht... er wordt getrouwd, maar nog niet samengewoond? Of heb ik de verkeerde blogster te pakken? ;-)
    Fijne week!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....