zondag 29 mei 2011

Lang leve de Kringloop...

Gisterochtend even met Chrissie langs
onze favo-Kringloop...
De opbrengst was bescheiden (is ook wel eens fijn),
maar ik ben er reuze blij mee!
Dit schilderij... Twijfelde eerst over het
tuttigheid-gehalte, maar op deze manier vind ik
het best gezellig!
Ik moet zeggen dat ik 'viel' voor de kleuren,
helemaal top!
Sjonge, en dan vraag ik me af;
WIE zal hier uuuuuren mee bezig zijn geweest,
vol overgave steekje na steekje, kleurtje bij
kleurtje?! En dan beland het uiteindelijk nog
bij de Kringloop ook! Wat fijn dan toch dat iemand
het koopt die het zeer waardeert EN die enorme
bewondering heeft voor borduur-mensen :-).
Borduren lijkt me in één woord verschrikkelijk!
Dank dus aan diegene die dit schilderij gemaakt heeft
èn diegene die het naar de Kringloop heeft
gebracht!

Fijne zondag!!

Met deze post doen we mee met 'Flea Market Finds'.
Kijk voor meer meuk-vondsten op http://www.herlibraryadventures.blogspot.com/

4 opmerkingen:

  1. HOI WAT een mooi lijst een staat leuk bij de rest ik heb van de week een mooi oude lijst bij de kringloop gekocht ben hem nu aan het verfen word leuk groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondst, soms ga je dingen pas mooier vinden als je het in huis op de goede plek hebt hangen/staan! Zo kocht ik deze week een rozenschilderij, maar twijfelde wel omdat de lijst niet zo mooi was, en nu in huis vind ik 'm prachtig!

    Fijne dag,
    groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms koop je idd iets waarvan je denkt...kan het wel en als je het dan toch hebt gedaan is het altijd fun als je het alleen maar leuker gaat vinden. Helemaal grappig issie toch zo en je wekker vind ik ook iedere keer weer zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for playing along!
    Sophie x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....