maandag 2 mei 2011

Lang Leve de Vrijmarkt!!

Koninginnedag is voorbij...
'k Heb al vele vondsten bewonderd
op jullie blogjes! Zo leuk!
Mijn aanwinsten mogen toch ook zeker
niet ontbreken in Bloglandia :-)


Het lichtgele sprei... I looove it!
Er stond een meneer bij het kleedje (gunstig!!)...
Ik vroeg zo neutraal mogelijk wat dat ding moest
gaan kosten.
Meneer keek met een enigzins verbaasde
'wat moet ze met dat ding' blik en zei;
'Doe maar 3 euro'. 
Ik juichte; 'Jaaaa, u wilt er natuurlijk graag van af!'
Dat vond meneer grappig en gaf aan dat dat zeker
het geval was, omdat dat gordijn, tafelkleed of wat 
het dan ook was van z'n schoonmoeder was geweest :-). 
Naast hem stond een mevrouw, zei keek wat zuur
en siste net luid genoeg; 'Je had er veel meer voor kunnen vragen'.
Mannen die meuk verkopen....
I looooove it (or them)!!! 
:-) 


Verder een Engelse kop en schotel,
gestipt couponnetje, onderzetters, een gestipt
emmertje, 3 spiegeltjes (waarvan één op de foto)
en een krukje voor op m'n balkon (niet op de foto).


Kortom.... Een geslaagde Koninginnedag!!

12 opmerkingen:

  1. Mazzelkont! hahahhahaa,ik had vorig jaar ook een meuk/man ....; heel oud lijstje,poepiemooi voor maar 0.50 ct.Iehaaaa.
    Geniet van je vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ook al zo veel gekocht! maar wel weer hele leuke dingen zeg!! Goed gedaan!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had met mijn emaille kan voor € 2,00 ook al een meuk/man.
    Dat woord hou ik erin hoor en ga er speciaal op letten...(lol).
    Maar een prachtig geel sprei, mooie kop/schotel en onderzetters. Heel goed gslaagd.
    Fijne week, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, grappig hè die mannen. Die blik inderdaad ook van wat moet je ermee gjegje ik zie het voor me. Wat een toffe spulletjes en de sprei is zeker supergaaf. Geniet van je vondsten. Bij ons is het echt een speelgoed vrijmarkt helaas. Alleen een enorme doos oude duckie's gescoord voor de kids en nog wel een leuk blik voor in de keuken.

    Liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige dingen hoor! Om van te genieten...

    Ik ben ook zo blij dat het rommelmarktenseizoen weer van start is gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan! Er was hier ook (kinder)vrijmarkt, maar ik ben niet zo van de mensenmeutes, dus ik ben na een rondje kermis met de kinderen snel afgehaakt...
    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like your pictures, espacially that one with the mirror! hope you had a god koningieetag!

    groetjes merle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi je heb mooi spul gevonden op de vrijmarkt supper leuk mocht mij elke week wel hahaha groetjes rommy ik had ook leuk spul kom maar even kijken op mijn blog als je wilt liefs rommy fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera! Hier ook 'meuk' vondsten! Heb die van mij er ook op m'n blogje gezet. Mocht je nog eens een goede tip hebben voor een rommelmarkt oid, ik houd me aanbevolen!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat is zeker een geslaagde vangst! Mooi bij elkaar ook allemaal.
    En dankjulliewel voor de leuke felicitatie voor onze verloving... een gehaakte jurk, jullie zijn ook echte grappenmakers hè :-). Haken jullie dan een bijpassend jurkje voor ons kleine bruidsmeisje (nichtje) van 2 jaar...?
    fijne dag, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....