dinsdag 3 mei 2011

Oe la la, look what I have found!!


IS HET NIET GEWELDIG??!!
Op een fijne vrije dag naar het tuincentrum en
oh ja, dan kan ik ook even langs de Kringloop!
Zo gedacht, zo gedaan en tadaaa...
Mijn dag kan niet meer stuk met dit Maastrichtse
'melkset'.


Ik ben er zo blij mee!
Het totale set was 25 euro en ik had toevallig
nog wat verjaardagsgeld bij me :-)


Verder ben ik heelll blij met m'n pioenrozen...
Het blijven bijzondere bloemen en ik vind ze
geweldig mooi!


Verder heerrrlijk bezig geweest met plantjes poten,
potjes vullen etc etc. Lekker ontspannen klusje...
Nou...je kunt wel zeggen...mijn dag was TOP! :-)
Hopelijk die van jullie ook!

Oh jaaa, vanmorgen begon m'n dag met hele leuke post,
maar daarover binnenkort meer ;-)

11 opmerkingen:

  1. oh, I like, very nice!!! Love the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed bezig met thriften hoor! ;)
    mooie pioenen ook!

    fijne avond, enne mn give away staat erop hoor, je kan kiezen ;)

    groetjes daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhh wat gaaf dat is de gehele Pierre set met de kan en zes melkbekers wat gaaf!!!!!!en 25 euro dat is een super koopje, en weet je wat zo apart is dat alle bekers binnenin een stapelrand hebben dat zie je zelden ohhh meis geniet van je aanwinst je zonnetkje in huis dat pastel, groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal gaaf bij het voorjaar deze lieve pastels...en je pioen past er zo mooi bij.
    Genieten wat een pracht aankoop.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat zijn van die dingen waar je blij van wordt hè. Geniet ervan, dat doe ik van je plaatjes en je praatjes... smile. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mazzel!! Super leuk!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whooo!!! super mooi!:D

    Je verjaardags geld heb je heel goed uitgegeven!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zucht smul, wat een prachtig set bekers met kan...

    Groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow! What a nice found! Love those colors!
    Hugs, Janni:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is geweldig mooi! Wat zal jij blij zijn geweest ( en nog zijn! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is inderdaad een hele leuke set. mooie pastelkleuren en je hebt er prachtige foto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....