zaterdag 14 mei 2011

Paris!!!

Net terug uit Parijs... wat is het toch een heerlijke stad!!!
Mijn mams zei geregeld: dit is leuk voor je blog!! ;-)
Het mooiste wat we gezien hebben is het park bij het paleis van Versailles.
Uren hebben we hier gelopen en genoten!



In het paleis zelf is het trouwens ook prachtig,
maar wel wat overdadig ( ahumm.... licht uitgedrukt )

Verder gezien, de Notre Dame, het Louvre ( daar kan ik ook 3 logjes meevullen, wat een prachtig museum is dit!!!! al viel de Mona Lisa wat tegen... ;-) ) de Sacre Coeur etc.etc.
Natuurlijk ook naar Lafayette gegaan.. niks gekocht ( want met de Thalys ) maar wel heerlijk rondgesnuffeld, mams en ik zijn dan vooral van de bakafdeling en ik ben ook wel heel
dol op linnengoed, en daar was een hele hoek ingericht met PIP!
Ik voelde me plaatsvervangend trots! ;-)
Bonjour!!

7 opmerkingen:

  1. O heerlijk hebben jullie gehad, het straald! Erg mooie foto's gemaakt. Versailles moet je eens gezien hebben..een overkill van! Fijn weekend, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug !! wat een mooie foto's !!......geniet nog maar even verder....fijn weekend.......liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo genoten hebt, jullie zijn precies geweest waar wij 12,5 jaar geleden geweest zijn en alles is zooo prachtig. Jammer genoeg was ik toen nog maar 21 en me toch weer iets minder bewust van al dat moois. Ik zou het zo weer even over willen doen. Prachtige plaatjes.

    Fijn weekend, liefs Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Parijs... naast Venetië mijn lievelingsstad. Deze foto's brengen me meteen weer terug.
    liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Parijs... een geweldige stad!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk, zo'n paar dagen Parijs! Ik zie dat jullie ook het huis van Marie Antoinette hebben gezien. Daar wil ik van de zomer ook graag naartoe. Mooie foto's ook van het paleis en de tuinen!

    Een gezellig weekend!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Fantastic pictures!
    I would really like to go there:)
    Happy weekend!
    Janni♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....