zaterdag 28 mei 2011

Scandinavisch Design


Een paar weken geleden was won ik een give away
bij Karin van 'Seasons of my Home'!
Via Artic Design uit Italie mocht zij 2 kommetjes
naar keuze uit de serie 'Isak' weggeven.
En...lucky me!!

Helemaal uit Italie kwam het pakketje onlangs
binnen! Oeoe...wat interessant! De postbode komt
nogal eens pakketjes brengen en doorgaans ben ik
niet thuis. M'n buren zijn meestal de pineut en
mogen het aannemen, maar dit keer was het bij
een winkel een stuk verder op in de straat afgeleverd.
Het duurde even voordat ik dit door had.
Het maakte het stiekem nog interessanter natuurlijk.
Want hun reactie was; 'Zo, zo, helemaal
uit Italie...'. Ik keek er natuurlijk heelll geheimzinnig bij,
dat doet het altijd goed :-).
In een durp als deze is het zowiezo heel wat hoor...

Ik ben er blij mee!
Kijk voor de hele Isak serie op http://www.articdesign.it/
Zij verkopen allerlei producten van Scandinavische
designers. Erg mooi!!

En Karin....jij ook bedankt!!

7 opmerkingen:

  1. Pakketjes zijn altijd leuk om te krijgen; vooral als er zulke mooie spullen inzitten ;)

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk zeg !!...vrolijke kleurtjes.....enne gefeliciteerd....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo..ik ben jaloers! Ik ben groot fan van Isak en al helemaal van deze kommetjes van ze. Ze zijn zo leuk en helaas ook zo duur! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige prijs! Ik ben stiekem een klein beetje jaloers ;-)!

    Veel lieve groetjes & een gezellige zondag,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toooooo cute! Ik moet er eigenlijk gewoon niet gaan kijken... neup, I shouldn't. Hm, nou ja.... misschien even spieken? ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....