zondag 22 mei 2011

Sweet Little Palace...



Heb net een stapel 101 Woonideeen doorgespit...
Zowel bij de woonbladen als in blogland zijn bij mij
de 'binnenkijkers' favoriet!
Heerrrlijk om te zien hoe anderen wonen, leven,
alles mooi maken...
Soms ben ik lyrisch, soms vind ik het niks offff het zit
er ergens tussen in, maar het leuke is dat het altijd
iets over de perso(o)n(en) zegt die in het huis
wonen!

Bij deze mogen jullie gezellig bij mij naar binnen
gluren!! Dat gebeurt natuurlijk wel vaker, maar aangezien
ik er zelf meestal geen genoeg van kan krijgen.... :-)


Bovenstaande foto's zijn de voorkamer...
Momenteel staat m'n eettafel daar, maar het komt
regelmatig voor dat ik de boel helemaal omkeer
en m'n zithoek dus daar is...
Af en toe zooo fijn om te schuiven :-).
Ik ben erg blij met m'n frans balkonnetje en openslaande
deuren!
Tafel en stoelen zijn Kringloop en rommelmarktvondsten!
De ingebouwde kast bergt een deel van m'n servies,
maar stiekem droom ik van een grote servieskast.
Maar ja, dan zal ik eerst een ander huis moeten...
Ik droom dus nog even verder.


De achterkamer...
M'n bank en de hocker zijn mijn enige 'nieuwe'
meubels (inmiddels niet nieuw meer).
De lampenkappen zijn van de Trendhopper.
De staande lamp heeft een antieke 'voet' via Marktplaats.  


De stoeltjes hebben vrienden ooit voor me op de kop getikt
en voor me geverfd, zo fijn!! De bijzettafeltjes waren tot
voor kort m'n salontafel, maar ze staan nu al een tijdje
gestapeld. Ideaal! Het dressoir ooit via Marktplaats en de
antieke kapstok er boven, heeft m'n oma jaren geleden
voor me bij 't grof vuil vandaan gehaald.
Die gaat nooit meer weg, want alleen 't verhaal vind ik
al waardevol :-).


Geraniums binnen...dat vind ik ECHT zomer!!
Nou, tot hier toe het gluren...

'k Ga nog even bij jullie langs!!

Fijne avond nog!!

11 opmerkingen:

  1. Zoooooooo sfeervol echt heel gaaf wat een uitstraling een hele gezellige nieuwe week, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zie er erg leuk uit bij je thuis bedankt dat ik even bij je binnen mocht gluren groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid stralen je foto's uit! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlovely photos of a superlovely home!!!
    Those white chairs are sooo nice!

    Happy sunday!
    Janni:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een heerlijk leuk huis!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om even bij je binnen te kijken!! Wat een heerlijk sfeertje
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn huis! En wat een mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er super uit! De kleuren spreken me helemaal aan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....