maandag 16 mei 2011

Weekend...



Met mijn lieve familie een weekendje weg!
Heerlijk...bos, gezelligheid, fietsen, lekker eten,
lachen, spelletjes, uitslapen, stadje Elburg bezoeken
en zelfs nog tijd voor blogjes bekijken en haken!! :-)


Broerlief had zijn laptop mee en had ineens internet
geregeld. Zusjelief en ik konden dus onze blogverslaving
fijn in stand houden en....samen blogjes bekijken is echt
heel leuk!

Verder gingen we gezelig aan de haak en heb ik
dit weekend de 'Granny Square' onder de knie gekregen!!
Joepieie!! Met dank aan zusjelief! Ben gelijk een project
begonnen, hierover van de week meer!
Ook dit is verslavend, oh help!


'k Heb nog een heel lief zusje en zij vindt onze
blog en haak perikelen wel een beetje bijzonder.
Af en toe word ze er misschien zelfs wel een beetje
kierewiet van, maar ze heeft een goede manier gevonden
om er mee om te gaan; gewoon ALLES vastleggen op de foto! :-)
Nou, zo hebben we ons allemaal vermaakt!

Hoe was jullie weekend?!

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er gezellig uit, leuk een familieweekend! En wat leuk dat de granny's lukken!! Op naar je eerst 'haakproject'. Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk familieweekend!
    Ik haak er zelf ook op los hoor! al 2 kussens met granny blokjes klaar!

    genieten dus!

    haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig! Ik durf nog niet, te haken. Bang dat ik er een soort van hogere wiskunde voor nodig heb... Maar geniet graag mee van jullie haakbelevenissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, granny squares haken is verslavend!! Ik heb er een berg gehaakt voor Japan:
    http://happyinred.blogspot.com/2011/05/more-granny-squares-for-japan.html
    Dus als je zin hebt om mee te doen: ze zijn welkom hoor!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi there! Ik heb niets met haken maar wel met gezellig weg zijn, weekendjes, weekjes. En jaloers! Allemaal zusjes! Tenminste, als je fun hebt met elkaar en volgens mij is dat helemaal zo.
    Elburg is leuk he!
    xCarolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk de grannys.Ik ben ok net een deke an het haken.


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....