woensdag 15 juni 2011

Bloemetjes voor.....


Op de valreep nog meedoen met 'Een bloemetje op Woensdag'...
Vandaag mijn zelf gezaaide bloemetjes, die nu toch werkelijk
uit gaan komen! (Ik ben zo trots!!)
En mijn outfit was ook bloemig vandaag...
M'n favoriete sandaaltjes op dit moment en m'n plastic
fantastic ring... :-)


Vandaag zijn de bloemetjes in 't bijzonder voor The
Pinkhouseladies!! Een tijdje geleden kregen we van hen
een Award!! We zijn natuurlijk zeer vereerd...
Bedankt!!


We gaan 'm voor een keertje niet doorgeven...
We vinden jullie ALLEMAAL leuk, gezellig en inspirerend.
(Fijn he?! ;-))

Voor nog veel meer gezellige bloemetjes ga je naar

6 opmerkingen:

  1. Ha wat een schattige bloempjes en whah die ring hebben Heppie hermpie en ik ook gnif gnif, leuk hè zo lekker plastic :-) Mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige ring :-) Ik heb gisteren ook een berg bloempies op ons balkon gezet (vriendlief had zelf een bloementafel gebouwd, schat!), zo gezellig.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your ring and what cute feet you have!
    Congratulations also!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zo'n rozenring en wat een lieve kleine bloempjes!!!
    Fijne dag,
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige roze bloemetjes, gaaf als ze dan gewoon uitkomen he...zo'n trots gevoel hihi...ik ken 't!
    Toffe ring!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel dank voor het bloemetje!!:D

    Liefs ons

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....