donderdag 23 juni 2011

Heb je 't al gehoord??!


Vandaag m'n opleiding afgerond!!
Ben zo blij, 't was hartstikke leuk, maar naast
m'n werk was bovenstaande spreuk soms wel van toepassing.
Ach, ik had heus niks te klagen, maar ik ben gewoon een persoon die haar
vrije tijd erg waardeert.... Hi hi, 't is maar net hoe je
't formuleert!


Ladies...Hebben jullie het al gehoord??!!
Het IS zomer, maarrrr het WORDT ook ECHT zomer!!!
En dan lekker met dat in je hoofd rondstruinen op Pinterest...
Daar heb ik nu weer ein-de-loos tijd voor! ;-)
Joepie, laat die zomer maar komen!!




Ik wens u allen fijne voorpret...
..Mocht het je nog aan zomerse gevalletjes
ontbreken... Ik heb vernomen dat de uitverkoop
toch echt behoorlijk aan de gang is!
Oei, wat fijn!

8 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooimooimooie foto's!!
    Prachtige plaatjes, leuke collage..
    Al die prachtig-leuke-mooie kleuren zo bij elkaar! De kleur van de auto :-)))
    Wilde dat 't ons huisje was...met de gekleurde jurken aan de lijn..
    Dreaming on!!!!!
    X Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS:weet je ook of je bent geslaagd voor je opleiding.?!
    En ja..wat vrije tijd betreft...we hebben 't allemaal best druk met van-alles-en-nog-wat dan is't gewoon héérlijk als je eens even hélemaal niks moet!! Geniet van je vrije tijd!!!
    Doeiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Hermpie; Yep, ik ben ook geslaagd :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. No one does summer like you do.....Love those shoes. You always have the most inspiring images!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehoe ben zo trots op mijn zus :D! Kind nu gaan we eindeloos leuke dingen doen ;-P! Wanneer gaan we weer kringloopshoppen? Wat een vreuselijk leutige collage, joehoe heb zo'n zin in zomerweer :D! Dikke koes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ge-fe-li-ci-flap-staart!!!!!!!!!!
    Fijn weekend!!
    Hermpie :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!!! Ik ben zo trots op mijn vriendinnetje haar zus!:D Ik kijk al uit naar de blogs met alle leuke kringloopspulletjes die je samen met je zusje gaat kopen! maaruh niet alle leuke dingen voor haar neus wegkapen he!:D

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het afronden van je opleiding. Mijn vriend is ook niet klaar. Was idd best zwaar, naast z'n fulltime (!) baan! Wat gaat er toch een hoop vrije tijd in dat werken zitten hè ;-) En eh... uitverkoop? Al een coole maxidress voor €7 gekocht. SCORE!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....