donderdag 30 juni 2011

Camping-gevoel...

Camping-gevoel...


8 opmerkingen:

  1. Nog een paar weekjes en dan vakantie/kamperen! Heb net een blogje geplaatst met vakantietasjes en dan jullie campingfoto's....... ik ben al helemaal in the mood!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ik ben helemaal niet kampeerachtig. Mijn lief en ik gaan backpacken. WOOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeerlijk, lang leve de camping. Ik kan niet wachten ...gras tussen m'n tenen, vuurkorfje aan, ontbijten in de ochtendzon, zee en strand nabij, stapeltje boeken bijdehand, kletsen bij de vaat :-), kids het naar d'r zin zien hebben, kortom ... helemaal top. Èèn nadeel ... de echo van m'n geplons in het toiletgebouw :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...camping gevoel straalt het uit! Ik heb 't ooit een keer gedaan, helaas nietsvoor mij!Bedankt voor jullie lieve berichtje op mijn post!!-x- Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Laat maar komen hoor, lekker op vakantie met de tent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy weekend I love your caravan images....color is so inspiring!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk, kamperen! ik ga morgen met drie vriendinnen lekker kamperen, heb er zoveel zin in! helemaal als ik deze foto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....