dinsdag 14 juni 2011

Camping Life...


Camping...
...tent, klapstoel, party-tent, wijntje,
BBQ, regen en zon, dikke trui, maar ook
bikini, slaapzak, wc-rol, douchen met
een muntje, (plastic) kopje koffie,
...en veel gezelligheid!


Met tien man/vrouw en 2 kleine schatjes
van 1 jaar was het een zeer geslaagd weekend!!
De nachten waren koud (!),
maar overdag was het prima...
Buiten leven is fijn, zelfs als het af en toe
even regent! (Gelukkig bleef het daar bij,
anders had ik nu wel anders 'gepiept')


Voeten in het zand,
voeten in de hangmat..
...VAKANTIE!!


Met z'n allen gezellig het bos in en
dan deze draaimolen tegen komen!
Ik vind draaimolens vaak zo mooi!!
Deze moest dus op de foto, maar stiekem
moet ik er niet aan denken dat ik er in zou
moeten zitten!

En wat is er zo fijn NA de camping??!
Oelala, wat waardeer ik mijn bed en douche!!
Thuis komen is ook heerrrlijk...

En nu...gewoon weer aan de slag.
Even helemaal klaar met vrije dagen
en leuke dingen!
Tijd om andere leuke dingen te gaan bedenken
of er alleen maar van te dromen...


Hoe was jullie weekend?!

Fijne week!!

9 opmerkingen:

  1. We hebben het hier ook fijn gehad.
    in huis rommelen, buitenvuurtje, kopje koffie op terras, rommelmarkt, kerk, goed gesprek, quality time met dochter, lekker eten en meer van zulk soort zaken.
    Gaat het daar? Mooi dat sommige dingen zomaar bij elkaar komen op een onverwachts moment!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn hè dat camping leven, ik geniet er ook iedere keer weer van. Lekker alles mag, niks moet. Hier hebben we een heerlijk keutel weekend gehad met vooral veel rotzooien in de tuin. De voortuin is nu af maar de achtertuin is nu echt een oerwoud zeg maar :-) Die gaan we ook begin volgend jaar pas echt aanpakken maar nu ff gewoon voor het zicht weer netjes maken.

    Fijne week en groetjes, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was wel genieten, jullie camping weekend! Goed zo...wij hadden eigelijk niets opstaan en uiteindelijk was het een weekend, struinen op brocante markten, BBQ-en en verjaardag, alsnog..heerlijk was het en zoweer voorbij! groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n gezelligheid, aan je foto's te zien!!!
    Heerlijk zo'n weekend! Wij zijn veel thuis geweest, was ook erg fijn.
    Ik heb mijn ouders geholpen op 't land (met kroten bossen) en 's middags onverwachts nog naar Dordrecht geweest met mijn vriendin (Jolanda, van Meuk is Leuk:-))!!) Lekker bij de V&D gezeten met een kostelijk broodje en lekker kwarktaartje..!
    Verder heerlijk met m'n mannetje samen van alles opgeruimd, auto's gewassen.. o.a. de kever voor a.s. zaterdag!! (zie mijn nieuwe blogje over 't komende "kever-dag-weekend"). Kinderen hebben flim gekeken en buiten gestoepkrijt..tussen de regen door.. Al met al een van-alles-wat-en-heerlijk-lang-weekend geweest!
    Succes met alles weer deze week,
    groetjes van Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n zweef is leuk!! Gewoons eens proberen :-) En lekker gillen mag (hoort erbij). Kamperen is niets voor mij. Teveel gedoe en overal beestjes, ugh! Fijn dat je een leuk (en dróóg-achtig) weekend hebt gehad!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello , your camping trip sounds like fun, our boys have been bugging us about going but up here with all the bears and moose I want to sleep in a camper! I loved the looks of your camping I'll switch places, I loved your dishes.....I am also following along, what a wonderful blog you have I'm off to look again!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha scheet, wat een mooie pica's weer, ziet er gezellig uit :D! Nou je stories hoor ik zo wel bij het eten ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik niet beter wist zou je denken dat het afgelopen weekend zomer in Nederland geweest is. Foto´s waar je zin in vakantie van krijgt! Wij zijn net als met Hemelvaart weer lui, lui en nog eens lui geweest. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aan de foto's te zien ben jij bij mij in de buurt (Zeist) geweest, ik zie de piramide van Austerlitz en volgens mij het henschotenmeer. Leuke foto's en het is gelijk te zien dat je een super weekend hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....