vrijdag 10 juni 2011

Kiekjes...



Foto's maken vind ik zooo fijn!
Daarom ben ik ook zo blij met blogland...
Een plek waar ik (een deel) van m'n foto's
kwijt kan!! :-)
Ben zo blij...gister een nieuwe felbegeerde
lens gekocht!!
Bij deze even de eerste kiekjes...
Ik vind het zooo fijn dat ik nu met
'extreme' scherpte en onscherpte kan werken!!


Dusss...er gaan nog heeelll
veel kiekjes volgen!!


Morgen uitslag van de Give-Away!!
Ga nu nog even mijn tas inpakken...
Morgen ga ik met vrienden kamperen!
Ik hoop dus dat alle regen vannacht even
gaat vallen! Ik waardeer bij voorbaat
mijn eigen bed deze nacht in grote mate! ;-)

Sleep tight!

6 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie kiekjes, ben proud op je sis :D! Lukt het met inpakken van je geitenwollen sokken en fleecevesten, haha ;-)! Vergeet niet je haakwerk! Nou scheet have fun! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow mooie foto's zeg!!! veel kampeerplezier, hopelijk is t droog!!

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè die kiekjes maken, ik herken het helemaal en dan echt kneuteren over het resultaat. Hopen voor je dat het lekker weer is van't weekend. Fijne daagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool zeg! Watvoor lens is het? (Vorige week fotografie workshop gevolgd en nu verslaafd...)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, fijn zo'n nieuwe lens :D Hij maakt prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Happy in Red: het is een 50 mm. lens met vast brandpunt. Staat m.n. als 'portretlens' bekend. Bij mij is het een Canon, omdat ik een trouwe fan ben :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....