woensdag 29 juni 2011

Pioenetje op woensdag...



Verre van origineel, maar ja, net als velen met
mij hou ik gewoon van deze bloemen!
Vanmiddag was ik in de bloemenwinkel en had ik
een praatje over pioenen...
Volgens die beste mevrouw mag je de een pioentje
soms best een zacht handje helpen als de knoppen
niet al te makkelijk open willen gaan...
Ik ga het eens proberen, want er zijn een paar
knoppen die het prima lijken te vinden om dicht
te blijven zitten...

Voor hoe-een-pioen-te-drogen kun je bij Veronique
terecht van 'Een sneller kloppend hart'.
Daar vind je tegelijk nog veel meer bloemetjes!!

Ik wens jullie een blommig avondje!!


13 opmerkingen:

  1. I didn't know you could dry a peony...they are so beautiful and cheery!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou meiden van pioenen hebben we nooi genoeg dus kom maar op met de foto's ik vind ze super, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. moooiii :D! Check onze blog ;-)! Koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via the Pinkhouseladies naar jou. Ook hier blijf ik hangen. Helemaal leuk. je mag dan niet origineel zijn Pioenen hebbie nooit genoeg! Ik geniet met je mee. Fijne avond. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HéHoi!
    Nu zie ik jullie pioenen...inderdaad een bloem die we vaak terug zien ja!!
    Maar ze blijven mooi hè!
    Leuke collage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Origineel of niet, tis weer een heerlijke collage. Mjummie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even nog 'n vragie...
    Ik zie bij jullie collages helemaal geen witte rand..? Hoe krijg je dat zo voor elkaar??
    Mij lukt dat (nog;)) niet, maar ik vind 't zoveel mooier!!
    Groetekenssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Heppiehermpie:
    Ik maak de collages in Picasa en dan kun je gewoon een kleur kiezen voor de rand... Niks geen witte rand dus als je 't niet wilt. Waar maak jij ze?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pioenen om te zoenen, mooiere zin kan haast niet.
    Overigens kom ik voor het eerst hier op je blog. Ik ga eens even rondneuzen hier..
    Ik wens je een fijn avond ☼
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOL!! Bedankt voor je berichtje :-) Ik kan er nog niet al te veel over zeggen helaas. Maar eh, mocht je tips hebben voor winkels met rappe levertijden... GRAAG! (Stuur me maar een mailtje als je wil...)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanx voor je snelle reactie!! Ik lees 't nu net..
    Picasa, daar heb ik al eens naar gekeken maar vond 't zo in gewikkeld...snapte 't niet...
    Nu maak ik ze met easycollage.nl ;)
    Maar die witte rand blijft dan. Zonder vind ik toch mooier! Ik ga toch nog eens op m'n gemakkie kijken bij Picasa! Moet mij toch ook lukken:))
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, die zijn inderdaad om te zoenen...wat een superfoto's!

    Fijne avond...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....