woensdag 1 juni 2011

PolkaDots...


Lidyll (http://www.lidyll.blogspot.com/) deed op haar blog (geweldig leuk!!)
een oproepje om je favoriete stippen-spulletjes met elkaar te delen!
Eerst dacht ik; 'nee, ik heb geen tijd', toen ging ik bedenken
wat ik allemaal aan stippen-spullen had en toen bedacht ik me
dat het op zich zo gepiept is om het op de foto te zetten :-).

Ik houou van stippen...
Ik kwam tot de ontdekking dat ik veel stippen-kleding heb!
In mijn woonkamer daarentegen is geen stip te bekennen,
slaapkamer ook niet, maar in
mijn keuken dan weer wel (want rood met witte stippen blijft toch
het aller geweldigst)... Sjonge, wat een conlcusie he?!

Ga voor meer Polka - Dot - Love bij Lidyll langs!

Ik wens jullie verder alvast een fijn en lang weekend!!
'k Ga er op uit met 50 tieners van de kerk...
Dat wordt vast heeelll gezellig, noppes uitrusten en
zondag bijkomen...

Ciao!!

Enneuh....al aangemeld voor de Give-Away!!!!

8 opmerkingen:

  1. Hoi meiden,

    Ik ga gelijk een kijkje bij Liddy nemen. Ik zie trouwens dat wij dezelfde kan en hetzelfde bord hebben :-)!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely polkadots!!
    I will find some of mine too;)
    Janni♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, nice polkadots! I love the cardigan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i love your polka dots!!!!! greetings, angie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love polka dots / spots!
    I love your photographs, they are always so beautiful!
    becca x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi there!
    ....fantastic that you wanted to join!And love your polkadots*smile*

    ...beautiful pictures!*smile*

    xoxo, Lidyll

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haaai, ben ook op stippenjacht geweest. Resultaat staat op mijn blogje :-)
    Met 50 tieners op stap... amai amai! Je hebt meer geduld dan ik. Van mij mag je best stiekem iemand knijpen hoor, als ze vervelend zijn. Hehe! Fijne dagen!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja stippen kan er ook geen genoeg van krijgen, die stralen zo veel gezelligheid uit.
    Zal ook eens kijken wat ik allemaal aan stippen heb.....
    Hebben jullie ook zin om eens een keertje bij mij te komen kijken? Dan ben je van harte welkom.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....