vrijdag 17 juni 2011

The story of the Umbrella....







Door alle regen zocht ik m'n paraplu
en toen kwam ik m'n rode paraplu tegen
en toen dacht ik hier aan en toen had ik
weer een onderwerp voor een logje... :-)

Vorig jaar heb ik een fotografiecursus gedaan
aan de fotovakschool in Rotterdam.
Het is echt een aanrader! Ik vond het op dat
moment allemaal vrij technisch, zat in een
klasje met het meest wat oudere 'nerd-mannen'...
Heel aardig trouwens, maar zij snapten feilloos
waar het allemaal over ging en ik zat regelmatig
lichtelijk glazig te kijken...

Maar ook ik ben het een beetje gaan snappen!
Het leukste vond ik de opdrachten...gewoon lekker
aan de gang.
Onze eindopdracht was een vrije opdracht en
ik wist dat ik zwart/wit wilde en lekker de stad
in wilde gaan. Ik hou van de sfeer van oude pandjes,
grachtjes, onverwachte doorkijkjes, mmm...
Maar ja, het moest niet saai worden, dusss
m'n zusje meegenomen (die van de pinkhouseladies :-)),
paraplu in haar hand gegeven
en achter haar aan gaan lopen.
Uiteindelijk werd het dit...

Binnenkort mag ik een bruiloft fotograveren,
spannend, maar ook heel leuk!

Ik vrees dat een ieder haar paraplu nog wel nodig
gaat hebben van 't weekend!!
Tip: gewoon een hele leuke kopen, dan is het
zo fijn als je 'm mag gebruiken!

Fijn Weekend!!!

14 opmerkingen:

  1. Sure you can join my Give Away!!
    How to get points:
    * to FOLLOW my blog
    * make a LINK to the Give Away on your blog, using the first picture.
    * make A POST abt the Give Away on your blog
    * Pus LIKE on the MoGS` Facebook-page
    (MoGS contribute with the present; organic green Tea -- MoGS is a shop i have made two post abt before)
    So you can have 4 points if u want;)

    I used to translate my post to english before. Maybe i should start doing that again..?

    Hugs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, wat supersuper tof gedaan zeg. Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik heb ook vorig jaar een cursus aan de fotovakschool gedaan in Rotterdam. Grappig! Bij mij een hoog 'maar ik héb dat knopje helemaal niet' gehalte (zúcht).
    Overigens... lieve ladies, doen jullie mee aan mijn Give Away? Nou nou nou? ;-)
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely post...I love the black and white, with that pop of red.
    I was magical and looked like something right out of a magazine!
    Have a wonderful filled weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave shoot!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die foto's zijn toch in Gouda gemaakt, want het komt me érg bekent voor! :D Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan die photoshoot! Ik heb net een spiegelreflex gekocht, maar snap er nog niet zoveel, gelukkig maakt ie zo ook mooie foto's.
    Ook nog maar eens een cursus of workshop volgen..
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht al dat het Gouda was, kwam me zo bekend voor, meteen al bij de eerste foto! Wat leuk, ik volg jullie ook hoor! Jullie hebben een erg vrolijke en gezellige blog! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....