dinsdag 28 juni 2011

Tips, Tops en Vraag maar raak...


Vraagbaak voor de Vrouw

Van 't weekend kreeg ik dit boek van m'n zusjes...
Het is een oudje, maar helaas kan ik geen jaartal vinden.
Het is een soort encyclopedie voor vrouwen.
Gedurende het doorbladeren werd ik wijzer en wijzer en wijzer...
Ik geniet vooral van de plaatjes en deel er even wat met
jullie! En...ik sluit dit blogje af met een stukje uit de
vraagbaak, wat ik jullie ab-so-luut niet wil en kan onthouden!
Dat onderwerp intrigeert me nogal denk ik, omdat ik er zelf
schromelijk in tekort schiet...





Tips voor DE schoonmaak!!

Ladies, let op! Ik weet het...dit bericht komt
schromelijk laat. Het is al Pasen en zelfs al
Pinksteren geweest EN het is al rond het middaguur.
Ik had dit uiteraard ruim voor de Pasen en om 7.30 uur
's ochtends moeten plaatsen. Dat had de geloofwaardigheid
vast goed gedaan.
Maarrrr, jullie kunnen daar vast doorheen kijken en ik zou
zeggen; neem dit mee voor volgend jaar!
Een goede voorbereiding is immers toch het halve werk?!


Vanaf welke temperatuur is schoonmaken niet meer
verantwoord?! Zijn daar ook 'regels' voor?!

Fijne dag!!

12 opmerkingen:

  1. Zo te zien heb ik ook nog het een en ander te leren... zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O we zijn nooit te oud om te leren, uhm. Haha prima advies..ene als het echt te warm is, hoef je niet te poetsen, dan ben je al druk met jezelf "niet" bezig te houden..man wat een temperatuur..pfffffff Succes vandaag, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo, hebben jullie de paasschoonmaak dan niet gedaan??? ;)))
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen. In mijn familie was mijn oma de laatste die aan de grote schoonmaak deed. Mijn vader heeft het mijn moeder verboden, trauma uit zijn jeugd denk ik :-)))) Ik weet dus niet beter :-)))) Gek genoeg kan ik af en toe best genieten als ik iets heel erg goed schoongemaakt heb. Ach, lijk ik toch nog een beetje op oma. Fijne zonnige dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOL, wat Joop ter Heulig :-) De hobbyfeminist in mij wordt ervan wakker, haha (even mijn beha verbranden en 'baas in eigen buik' schreeuwen, daarna ben ik weer normaal). Dus eh... de hele dag een beetje poetsen en dan óók het eten nog op tafel hebben als monsieur thuiskomt en z'n vuile poten op tafel legt, jaja. Dat vrouwen het píkte! Pff... als onze kat in de gang neerploft is het officieel te warm voor wat dan ook, dus kun je rustig met een sigaretje en een wijntje op het balkon de Opzij gaan lezen... oké, de Viva dan... nou ja, misschien met een haakwerkje erbij :-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige tekst. Ik zit met een grote lach achter mijn laptop. Wat ontzettend gedateerd allemaal :-)

    Lieve groet,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, grote schoonmaak, was dah ???? Als ik het hier echt helemaal strak bij zou houden met 4 kids dan hield ik geen tijd over voor gezellig kletsen met vriendinnen, Freubelen en tijd doorbrengen met m'n vent en al zeker geen tijd om barbietaarten te maken voor dochterliefs verjaardag ;-) ( was wel een werk maar jullie kunnen het ook hoor, leuk was het om te doen )
    Nee, ik heb hier een tegeltje en dat is precies op mij van toepassing. Er staat op : Our house is clean enough to be healthy and dirty enough to be happy :-) Top toch !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha, Ik ben heeeeeeeeeel plooibaar wat de datum voor de grote schoonmaak betreft! Goedgenoeghuishouden is goed genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!!! Wat super leuk!:D Als ik weer een keer in het dorp ben en in you're nice home, zou ik het leuk vinden om dat boekje even vast te houden:D

    Hoop dat je goed de storm door komt!

    hahahaha

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you so much for visiting me the other day...love your blog! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat ben ik jaloers! Dit lijkt me echt een geweldig boek om te hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kind wat heb je toch leuke zusjes he :-P! Haha wat een deugdelijke schoonmaaktips, die had ik nog niet gezien :D! En je weet het, snel trouwen, anders mag je niet meer in het wit, whahaha. Dikke koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....