donderdag 30 juni 2011

Zomer in de keuken... # 1


Een kijkje in de keuken krijgen jullie niet zo vaak,
dus bij deze, kom verder...


Ik houou van rode ui (gebakken!)...
Deze ontbreken dan ook nooit in mijn keuken!
Mijn was droogt helaas in de keuken, maar met
de bonte was op de achtergrond zorgde het wel voor
een gezellig plaatje :-)
Verder een geranium die ooit buiten overwinterd heeft.
Gevolg: er komen nooit meer bloemen in,
maar zo mag hij er ook best zijn...  


Van de week bij de Xenos deze blikjes gescoord.
Het zijn mierzoete drankjes, maar het ging me dan
ook puur om de buitenkant :-).
De kleurtjes zijn geweldig en het geeft een lekker
zomers sfeertje...

Zo, en nu ga ik eens lekker mijn zomerse pasta
eten, uiteraard met rode ui :-)

Eet Smakelijk allemaal en fijne avond!!

(Wordt vervolgd)

6 opmerkingen:

  1. Wat gezellig bij je in de keuken.....vind je weegschaal super en die blikjes ook zo vrolijk.
    Tja en je was is zelfs een plaatje om te zien.
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your blog! I found it because a reader of mine said that she found me via you. :) I´m happy about that!

    Love from Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top!! Idd lekker zomers. Ben zo toe aan vakantie!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je hoe gezellig! Ik hou van je keuken met de was op de achtergrond;-) Fijne dag. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè, ik vind keukens altijd zooo gezellig, zeker van die bonte. Grappig, die blikjes heb ik ook in iets andere kleurtjes en ook puur voor de buitenkant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne foto's! Ik ben gek van die mierzoete drankjes :D En ook op rode ui!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....