maandag 6 juni 2011

Zomerse shoot...


Deze zomerse modeshoot kwam ik tegen op het
world wide web...
Het is een shoot uit de Italiaanse 'Elle'.
Ik vind 'm zo vrolijk, grappig en mooi!



Het roept bij mij heeelll veel zin in vakantie op!
En...het roept goede herinneringen op...
Lekker met Chrissie naar verre en minder verre oorden, de omgeving
ontdekken, bergen kleding en schoenen mee,
terrasje, lekker eten, strand, flaneren over de boulevard ;-)....



...Ik mijmer nog even door, vakantie duurt nog heelll
lang...
...nog 4 maanden om precies te zijn!
Maarrrr, dan wel naar een ver oord... Zuid-Afrika!!
En dit keer met m'n zusje!
Moet zeggen dat ik van het 'plannen maken' ook
al erg kan genieten.
Dat hou ik voorlopig dus nog maar even vast :-)

Fijne week allemaal!!

!!!!!!Je kunt je nog 5 dagen aanmelden voor onze Give-Away!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse beelden en vrolijke foto's! Ik zou zo willen afreizen naar zonnigere oorden.

    groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik die sfeerplaatjes met die boten zie...denk ik aan Corsica...
    Ook zo'n mooi eiland en niet eens zo heel ver weg, maar ik zal er jammer genoeg dit jaar geen voetstappen achterlaten...hopelijk volgend jaar weer, want het is daar net zo mooi als op deze foto's! Maar er aan denken maakt al een hoop zomergevoel los!
    Ik zal er wel eens wat foto's van op mijn blog plaatsen... Al zal er dan niet zo'n charmante dame bij op de foto staan...ben ik bang, hihhii... Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die eerste foto is echt Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....