dinsdag 21 juni 2011

Zomer(se) sieraden...



Om te beginnen... HOERA, het is zomer!!!

Vandaag mijn favo sieraden van dit moment...
De meeste heb ik gekregen.
Dat is echt zo leuk; sieraden krijgen omdat mensen vinden
dat het bij je past! I like!!
De 'kop en schotel - ring' heb ik pas in A'dam gekocht.
Ik ben er weg van!! Ik hou van originele, gezellige ringen,
voor mij weinig zilver of goud...

De vintage okergele klipoorbellen heb ik pas gekregen
van Rachel van The Pinkhouseladies... zo lief!
Ik vind ze super leuk!




De armband en de ketting heb ik beiden van Chrissie
gehad. De ketting kreeg ik zomaar van 't weekend, lief he?!
Ik vind ze beiden erg mooi... om te dragen, maar ook
als decoratie!




Ik bedenk me dat het allemaal ook echt wel
zomerse sieraden zijn...
Ben ik toch nog goed met het 'thema' van vandaag
bezig!

Fijne avond!!!

8 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke plaatjes weer, zo leuk hè al die sieraden. Voor mij ook weinig zilver en goud. zelfs mijn trouwring heb ik nooit meer om :-) gelukkig zijn we zonder ook errug happy, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we have the same taste in jewelry.....so beautiful...that bracelet steals the show!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owh,ik vind je roze ketting het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de roze ketting ook het mooist!

    En ik zat al weken te wachten op deze blog over mijn moeders oude oorbellen!:D Ik voel mij vereerd om met mijn naam op jullie blog te staan!:P

    Veel Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie post, heerlijk dat zomers gevoel straalt ervan af...fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha meiden!
    Hoe gaat het hier?
    Wat een geweldige kleur dat geel! Jammergenoeg staat het mij voor geen meter.
    Fijne avond!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige ketting maar ik ben VERLIEFD op die ring!! Please-please, laat het geen vintage exemplaar zijn......waar heb je 'm gekocht!?

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....