donderdag 9 juni 2011

Zon in huis...


Van de week zag ik bij Iris van Irideeen gele pioenrozen
op haar blog... Ze schreef dat er langzaamaan wat geel
haar huis binnen drong... Dit vond ik zo herkenbaar!
En het wekt verbazing, omdat geel door velen en ook door
mij lange tijd echt niet geliefd was...

Het begon echter stiekem in mijn kledingkast!
Stel je voor; ik ben iemand die meestal duidelijk vertelt
als ik iets niet mooi vind en het dus ook nooooit zal kopen.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar mijn mening verandert
wel eens door de tijd heen. Verder vind ik mezelf niet
beinvloedbaar etc. en bla, bla, bla...
Oke, gele kleding was lelijk in mijn optiek!
Totdat ik viel voor een heel schattepetattig lichtgeel vestje
en warempel een paar maanden later een wit jurkje met lichtgele
streepjes!! En....ik vond het zooooo leuk!
Tot op de dag van vandaag ben ik iedere zomer weer zoo blij als
ik mijn lichtgele kleding tevoorschijn kan halen en inmiddels
is het lichtgeel her en der verspreid.

Maar ja, geel in huis???! No way!!
Weet je nog die tijd dat blauw met geel 'hip' was?!
Ik kan toch echt eerlijk zeggen dat ik daar nooit aan mee
gedaan heb, maar ik kan het me nog levendig herinneren.
Geel pluche vloerbedekking, een blauwe bank en geel behang
met zo'n leuk randje in het midden!! :-)
Maar, I don't know why or how....maarrrr deze
zomer is er her en der in huis lichtgeel terug te
vinden!!

En wederom.... Ik vind het zooo leuk!!
Waarmee het begon? Met de gele kop en schoteltjes...
En toen het lichtgele sprei, I looove it!

Dusss ladies... Ik ben zo benieuwd of meerdere
van jullie hiermee besmet zijn!!
Zo ja, laat het alsjeblieft zien in blogland...
Hoe meer geel, hoe meer zon, hoe meer zomer hier!
En wie weet lachen we er over tien jaar
weer smakelijk om!!

Als je ook iets geels gaat publiceren,
laat het dan ff weten dan kom ik heel snel
kijken :-)

En.... je kunt je nog 1 dag aanmelden voor de Give-Away!!
Geel??! Geen probleem, hoor! ;-)

Toedeloeiii

8 opmerkingen:

  1. Hahaha, allemaal geelzucht!

    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! zo herkenbaar,ik ben ook zwaar besmet hoor... ik die geel gruwelijk vind uhh vond..eigenlijks is het begonnen met de gele narcissen dit voorjaar,tot het retropopje van vorige week! Zonniger bestaat niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whooh, geel, zalm en mintgroen...wat waren het foute kleuren en hoe leuk zijn ze nu. Hier is het geel virus ook al een tijdje toegeslagen. Helemaal leuk vind ik het. Wat een blog kuddedieren hè hahaha. Het is gewoon schattig allemaal, maarrrrr wel sylisch verantwoord geel dan hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave collage heb je trouwens weer gemaakt zeg met echt mooie plaatjes. ik ben ook iedere keer een beetje aan't prutsen maar het haalt het nog niet bij dit. Doe je dat nou met picasa en wat download je dan ? ik heb al een keer een poging gedaan maar zonder succes :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja geel......het blijven gemengde gevoelens......ik moet het wel leuk vinden want bij mijn servies zit licht en donker geel.....erg ja een beetje.....maar ja 6 kleuren he???....maar ben er aardig aan gewend hoor...maar verder...geen geel in huis echt niet......sorry !...fijne avond liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn eerste studentenkamer was GEEL voordat ik erin trok en dan bedoel ik GEEL. Echt vanillevla geel. Álle muren, de vloerbedekking, kozijnen... alles GEEL. WHAAAA! Oh, wat heb ik daar geschilderd en geklust. En sindsdien ben ik allergisch voor GEEL (krab krab krab).
    :-) Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Hi, wat een leuke reacties :-) En Jolanda...ja ik maak de collages met Picasa. Lukt het downloaden niet of het maken van de collages niet?!

    Doeg allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi :) just love your colorfull blogg ! Yellow is turning out to be the new pink ;)

    Ingvild from Norway

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....