zondag 17 juli 2011

Dit weekend....

...zocht ik mijn kleding eens goed uit (ik deed zelfs wat kleding weg!!!)
 en ontdekte ik dat ik wel heel veel zomerjurkjes heb!
EN m'n King Louie jurkje werd bezorgd en viel goed in
de smaak!! Hoppa, die kan er ook nog wel bij ;-)





...Kreeg ik van Chrissie een roze Dahlia die even
moest wennen aan haar nieuwe omgeving en daarom wat
blaadjes liet vallen, maar die bleken dan weer erg
fotogeniek!!



...Ging ik met Chrissie naar de Kringloop, maar snuffelde
eerst nog even in haar kofferbak, aangezien ze wel heel
veel spullen bij onze favo Kringloop wilde brengen, en
vond deze lampionnetjes, een kruidenrekje en leuke bekers!!
Tja, ik had dus al weer meuk voorrrdat ik bij de Kringloop
binnen was! :-)



...Deed ik bakkies koffie en kopjes thee (met chocolaaa) met zusje en
vriendin en knipte en scheurde ik ondertussen leuke plaatjes
en bladerde door de nieuwe VT!



...Kortom een fijn, fijn weekend, ondanks het iets
minder fijne weer! In het kader van de overdosis aan jurkjes
hoop ik toch zeker nog op beter weer... ;-)

Hoe is/was jullie weekend??!

CIAO!!

5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een jurkjes meisje...*kuch, meisje...(34jr) *.
    De korte jurkjes draag ik ook vaak met een maillot en gympies, maar ja....de slippertjes lonken ook weer.
    Weekend was heeeeerlijk, mijn lief was gisteren jarig en vandaag lekker een luie dag. Waarom gaat de tijd zo snel?! Fijne avond!

    formsandfinds.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas kan je passie voor jurkjes niet delen, vind het wel mooi, maar ben er geen type voor.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your summer dresses and your dahlias!!!
    hugs dear

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet ook echt uit als een heel knus en gezellig weekend. Heerlijk die kleurexplosie in je kast. Lang leve de jurkjes, je bent ook gelijk klaar. Top :-)
    ( Wat ziet het er toch iedere keer gezellig uit bij je, die ramen of deuren op de achtergrond ...super )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik moet ook meer jurkjes... MOET MOET MOET ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....