donderdag 28 juli 2011

Home is...




Op m'n werk nemen er deze periode
veel kinderen afscheid...
Dat levert doosjes chocola, chocola en
nog eens chocola op :-).
Heus niet erg, maar soms... is het
wel heel fijn! Deze bonbons (sorry, de
rest was ook echt heel mooi, maar vooral
heel lekker) zijn toch echt plaatjes!!

Mmmmmmmmmmmm......




En verder wil ik graag laten weten
dat m'n weekend is begonnen...heerrrlijk!

En welkom aan onze nieuwe volgers,
leuk, leuk, leuk!!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

P.S. Ik ben niet verantwoordelijk voor
eventuele gevolgen die deze foto's
kunnen veroorzaken... Geheel op eigen risico! ;-)

Ik neem er nog één!!

9 opmerkingen:

  1. Meid meid meid ik heb toch zo'n trek in chocola!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Home is where the chocolate is; die ga ik zeker onthouden, helemaal geweldig ♥

    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmmm! ik zou bijna een hap uit mijn beeldscherm nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben verslaafd aan chocolade heb het ook meest niet in huis want dan moet het OP !!!!
    heerlijk die bonbonnetjes ......
    a balancd diet is chocolat in both hands
    die vind ik geweldig .......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmm heerlijk!!

    alleen die ene met de nootjes erop trekken mij niet helemaal aan:P Eigenlijk vind ik het zonde van de chocola dat de nootjes erop zitten hahaha!:D

    nu heb ik trek in chocola...maar ik heb geen chocola in huis...ooo ik neem wel een handje hagelslag:D:P

    Liefs Raag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owh lekker! enne ik probeer echt al heel lang op jullie posts te reageren maar tot op heden lukt het maar niet.. Dus als je dacht wat is t stil... das dus eigenlijk niet waar..

    wellicht een poging met postduiven proberen. en dan nu op goed geluk....

    fijn weekend!
    kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmm die met die nootjes lijkt me het lekkerst :-) Ben dol op chocolade. Mooi gefotografeerd hoor!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben één v/d weinigen die geen chocolade lust-alleen een pure bounty-maar ik gun jullie het chocoladegenot-mooi weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....