zaterdag 23 juli 2011

Keep calm and camp on...


Het feit dat ik nog langgg geen vakantie heb,
wordt verzacht door het feit dat ik langs kan gaan bij
vrienden die op vakantie zijn...
En ècht, 1 dagje in vakantie-omgeving, geeft al een
grote dosis vakantie-gevoel!

Gister richting Ouddorp...
Vrienden met camper en 2 allerliefste kids,
strand, veel wind, maar een windscherm doet wonderen
en veelll gezelligheid!


En... het is niet zomaar een camper!!
Ik laat jullie stiekem even gezellig naar binnen
kijken!


Garnalen vangen is niet echt mijn hobby (brrrr...),
maar ik maak wel graag foto's van de trotse vangst...


Strand, strand, strand....
Ik ben weer HE-LE-MAAL heerlijk uitgewaaid!!

Fijn Weekend!!

12 opmerkingen:

  1. Leeeeuuuk :D! Wat een nice pica's :D! Wij zitten nog heerlijk in pyama-tenue ;) dikke koes van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet eruit als een fijne eendaagse vakantie!
    Leuke foto´s weer. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit! Heerlijk om zo'n vakantie-dagje te vieren.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je helemaal uitgewaaid bent! En die camper, geweldig met die oude telefoon!
    Fijn dat je ons liet meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh heerlijk strand ik ben er gek op daar krijg je echt een vakantiegevoel van ....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouwww, gaaf zeg die camper en mooie plaatjes zeg. Toppie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De camper ziet er inderdaad geweldig uit van binnen! Heerlijk om zulk soort dagen tussendoor te hebben. Jullie hadden ook prachtig weer.

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heerlijk een dagje strand! lekker uitwaaien! Je hebt mooie foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thats how I like to camp.....your photos were beautiful from the inside out.
    that camper was to die for!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O echt? Te grappig dit! Wanneer is jullie trouwdatum eigenlijk? Hij komt ook bij Job & Bertine maar dat zal hij al wel gezegd hebben. Wij zitten nu volop in de voorbereiding. Ik heb de kaart ontworpen, ik vond het heel leuk om te doen. Het is dan ook nog eens een kaart die niemand heeft.
    Je strandfoto's zijn trouwens ook helemaal mooi!
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend gaaf zo'n camper!! Super-leuk!! Gezellig!! Leuke foto's heb je ervan gemaakt :))
    En strand-foto's zijn ook altijd leuk hé! Brrr, dat garnaaltje ziet er wel erg glibberig uit zeg;)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....