dinsdag 19 juli 2011

Keep on dreaming...

...Tafelen in de buitenlucht




Ik had het er pas al over dat ik zooo'n zin
had in uitgebreid tafelen buiten!
Tja, wat doe je dan als het geen buiten-tafel-weer is,
je nog lang geen vakantie hebt en
iedereen in je omgeving met wie je zou kunnen
tafelen ongeveer op vakantie is???!!

....Juist, zwijmelen bij plaatjes van Pinterest!
:-)

Altijd een goedkoop en (redelijk) acceptabel
alternatief!

Aan inspiratie geen gebrek, dus wie weet
wat dat deze zomer nog op gaat leveren!!

Welk plaatje is voor jullie het toppunt
van buiten-tafelen-genot??!

Die van mij??! Euhm...ik kan geloof ik
niet kiezen!! Wat uitzicht betreft zijn de
bovenste twee wel AMAZING!! Zucht...

Oh ja, kijk ook eens op de blog van Bijzonder
Plekje (zie blogroll)...
Zij heeft een mooie tip over een restaurant
in de buitenlucht; op diverse plaatsen in
Nederland deze zomer te ervaren!!


8 opmerkingen:

  1. Links onderin met die leuke lampjes boven de tafel helemaal leuk ...... maar die andere drie zijn ook niet te versmaden hoor ..... heerlijke
    sfeerplaatjes ......... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O even goed kijken maar die rechts onder heerlijk, volgens mij is het tafellaken gemaakt van de pagina's van de boeken die erboven hangen, hihi. Top punt van mijn fantasie, die spant de kroon bij mij! Dankje voor de inspiratie, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, vooral die tak met die lichtjes eraan, die staanders kan je toch ergens kopen eraan je tafel monteren?
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk :D, volgende keer dit beeld vasthouden als je op je balkon zit met uitzicht op de kaaswinkel ;)! koes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch eigenlijk erg?!! En de weersverwachtingen zijn ook om te huilen; zondag 15 graden en buien... waar blijft die zomer nou toch!
    Gelukkig hebben we de foto's nog! ;-)) ... (waar ik zo mogelijk nog meer zin krijg in lekker lang buiten tafelen... Dank voor de zomerse oppepper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HE wat leuk, ik val op die mooie foto van het heerlijke buitenleven en lees gelijk jullie tip voor Bijzonder Plekje... Leuk, dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....