vrijdag 15 juli 2011

knutseldefrutsel, DIY, crea bea....

Pinterest

Mijn weekend is begonnen!!!!
Hoop die van jullie ook alreeds (zo'n mooi woord) of bijna...
Het weer lijkt dit weekend niet heel denderend
te worden, maar niet getreurd, bij deze wat ideeen
om je zeker niet te vervelen!!
Even uit mijn 'mapje crea-bea ideeen' geplukt!
Daar verzamel ik alle ideeen in die ik oooooit eens
wil gaan doen...
Nou, wie weet dit weekend!!


Ik ben dolll op papieren kanten kleedjes!!
Je kunt er zo veel mee knutselen!!
Dit heb ik er nog nooit mee gedaan, maar wel
een heel leuk idee!!


Krijg je van 't weekend per ongeluk nog
eters?! Dit is wel een heel simpel, leuk
en zomers ideetje!!


Dit wordt m'n Kringloop-project!!
Op zoek naar een kandelaar!
Ik vind'm echt AMAZING!!

Dottie Angel

Dottie Angel levert zoooo veel inspiratie
Deze is echt TE leuk!!

Mmm...waar zal ik eens mee gaan beginnen?! :-)

Vandaag eerst een dagje shoppen met m'n zusjes,
gelukkig mooi weer en fijn op zoek naar DE jurk
voor DE bruiloft (van Chrissie!)

FIJNE DAG!!



8 opmerkingen:

  1. leuk leuk leuk wat een geinige knutsels ik krijg er zin in, en je jurkn ohhh spannend zal vast een hele mooie worden, een heel fijn weekend, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo´n blogje vol inspiratie! Geniet van je weekend. Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke ideeen super leuk groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow ik vind de vlindertjes helemaal leuk, zo simpel en toch zo groots en ja die kroonluchter van Dottie Angel....zucht. Alles wat ze maakt is zo grappig, mooi en zo inspirerend. Heerlijk.
    Ben trouwens beniewd of je gaat slagen voor de bruiloft, leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he there, take care! jullie blog wordt steeds mooier, en maak er een mooie zomer van!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke inspiratie zeg! Ik geniet even lekker van de plaatjes bij jou. Ben benieuwd hoe het gaat worden! En, ben je geslaagd voor een jurk? Gezellig weekend! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh such lovely tea cups!!! beautiful treasures to enjoy!!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....