dinsdag 5 juli 2011

Leuke meuk...



Zaterdag was het hoog tijd om weer eens met
Chrissie te gaan 'kringlopen'!
Dit keer is even een andere dan anders...
Zomaar, voor 't idee...
En natuuuurlijk weer leuke meuk gescoord!!
Het paste precies in een hele leuke prullenbak
waar nu al mijn kado-en behangpapier in staat!


Deze flessen leveren een mooi plaatje op...
Lekker fris en zomers!
Een bloemetje er in zou ook niet misstaan,
misschien moet ik mezelf weer eens trakteren :-).


Het tafelkleed heb ik al een tijd geleden gekocht
in een vintage winkel en ligt nu pas voor
het eerst op tafel... en ik ben er zo blij mee!!
M'n favoriete kleuren!!

Fijne avond!

P.S. Voor de dames van Wit en Bont is het helaas
nog langggg geen vakantie (oktober pas), dus wij gaan dapper
door met bloggen en hopen dat het hier niet al te
stil gaat worden ;-)

11 opmerkingen:

  1. leuke spulletjes gevonden!
    de flessen zijn prachtig!!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou meid, ik blijf ook nog een tijdje bloggen hoor. Laatste week augustus gaan we er ff tussenuit. Tot die tijd... Hele leuke spullies! Tof op de foto gezet. Dank nog trouwens voor je recept! Ga m snel een keertje eten, laat het je weten. Doeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, laten we vooral via blog aangeven wanneer we weg zijn. Niet slim volgens mij, want behalve wij gezellige bloggers zijn er ook minder gezellige bezoekers....
    Prachtige foto's trouwens!
    xx
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De reactie van "Carolien" is trouwens wel een héél goeie ja!!!
    Maar jullie blog is weer érg leuk!!
    Mooie foto's!!
    Leuke meuk :))
    Blijft leuk, rommelmarkten!!
    Ben benieuwd als wij naar Frankrijk gaan..of ik daar nog wat leuks kan scoren..?!?!
    Enne, ga maar fijn bloemetjes kopen hoor ;)))!!
    Groetjes, Herma
    (Leuk ook steeds weer jullie reacties te lezen!!:))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf jullie volgen hoor meiden, want ik zit hier voorlopig ook! Veel groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, hier valt niks te halen dan alleen maar ouwe meuk. Maargoed ik vind je spulletjes weer errug leuk en de flessen zo mooi transparant op de foto gezet, heel mooie plaatjes.
    Voor ons blijft het nog even Nederland, lekker camperen. Er moet nog zoveel aan ons huis gebeuren dus dat heeft voorlopig echt prioriteit en op de camping kunnen we lekker blogjes blijven volgen en wie weet wel plaatsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier geen komkommertijd! Kijk uit naar al jullie fijne blogberichten :D

    Wat een leuke vondsten. De flessen zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie flessen! Trakteer jezelf zou ik zeggen op mooie tere bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een vreselijk leuke meuk weer, ik zag gisteravond al wat anders aan je tafel, maar dat waren je nieuwe flessen :D! Koes Fij

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....