maandag 4 juli 2011

Summer in the Kitchen..... #2


Zoals beloofd nog meer keuken-kiekjes...
M'n basilicum staat in een yoghurtpot.
Het was Hangop met frambozen... Ik ben dolll op
toetjes!! Verder spaar ik DE punten (zie blikje)
en rood emaille :-)


Slingers zijn allltijd leuk en gezellig...
Een echte keuken-waardige slinger is er één
met bakvormpjes.


Gebrek aan een afwasmachine geeft een extra
goede reden om leuk en vrolijk servies te kopen!
Dat maakt de afwas doen toch nog een leuk klusje!
De plastic borden met blauwgeruite en roze rand
heb ik vorige week bij de Xenos gehaald, zijn ze
niet vreselijk cute?!


Zomer in de keuken betekent voor mij ook zeker
heerrrlijke, zomerse pasta's!!
Rucola, rode ui, pesto, zongedroogde tomaat,
kipreepjes, pijnboompitjes....mjummieieie!!
En dan de volgende dag de restjes als pastasalade
eten!!! Zucht...was het maar altijd zomer :-)

Wat zijn jullie favoriete zomerrecepten??!

Fijne ZOMERavond!!!

7 opmerkingen:

  1. Mooi & gezellig die keuken van jou! Mijn favo zomerrecept is ook pasta! Liefst verse met rauwe ham, pijboompitten, tomaatjes, rucola, Hmmmm fijne dressing & ciabatta erbij en klaar ben je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig bij je in de keuken. Zou ik het recept mogen van de pasta die jij zo lekker vind? Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hé!
    Leuk serviesgoed!!
    Van alles wat, daar houd ik (ook) van!!! :)))
    En wat favoriete zomerrecepten betreft...
    Vaak ook salade, met italiaanse dressing gemengd met olijfolie/yoghurt/water..met gebakken krieltjes, met of zonder schil! of met pizza :))
    Verder eerlijk gezegd niet zo heel veel bijzonders... Soms heb je gewoon zin in lekker chili con carne met gele rijst.. dit is echt mijn favoriete gerecht!! En dan op smaak gemaakt door mijn lief!!:)))))
    Fijne avond nog..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, lekker! hartige salades met rucola,kaas, nootjes, rode uitjes, basilicum...
    Ook fruitsalades in allerlei variaties zijn hier favoriet, ook bij de meisjes.
    Meloen met rauwe ham.
    Lekker gemarineerde kipspiesjes óf vispakketjes van de bbq.
    En mosselen zonder poespas.

    Zal ik stoppen?

    Ik vind het stippenbord errug leuk, het staat mooi hoor,dat gemixte servies.

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ik nou laatst helemaal over die geweldig leuke borden heen gekeken?? Ik was ook zo geobsedeerd door al die leuke knutsel spulletjes die ze daar ook hebben dat ik ze waarschijnlijk gemist heb, maar ben bang dat ik nu toch nog een keertje terug zal gaan...want ze staan zo leuk!!! Slik...
    Moeten jullie niet te vaak doen hoor, verklappen waar het te koop is, want dat is slecht voor mijn portemonnee!! hahhaaa.
    Maar bedankt weer voor die erg leuke foto's! Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a great summery yummy colorful post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit! Alle berichten zien er eigenlijk gezellig uit, leuk, ik ga jullie volgen!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....