maandag 29 augustus 2011

Aftellen....


Nog even...een week of 5
en dan...eindelijk, eindelijk...
VAKANTIE!! 

De voorbereidingen zijn voor een
groot deel gedaan...
...Heb daardoor alleen maar veel 
meer zin gekregen, dussss...
South-Africa, I'm coming (almost...)


We starten onze reis in Pretoria
en gaan daar de stad en omgeving
verkennen... Als het goed is (hope so)
staan de 'jacarandus-bomen' in
bloei (zie bovenste foto's)


Daarna richting Kaapstad en omgeving...
Tafelberg, Robbeneiland, Garden route,
wijnvelden, Kaap de goede Hoop,
walvissen spotten...
Ik hoop het allemaal mee te 
maken :-)


Oelala...it's so exciting!! 

Ik mijmer nog even verder....

Fijne avond!!

16 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's dat beloofd wat .... heb laatst de vakantie foto's van een vriendin gezien die is in Tanzania geweest ook eeeruuggg
    mooi en indrukwekkend ......

    Nog vijf weken alvast een hele fijne vakantie
    toegewenst ...... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow,k wat een leuk vooruitzicht! Staat ook nog op mijn verlanglijstje ooit...zal een heel indrukwekkende reis worden! geniet van de pret die voorbereiding heet :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat heerlijk om je daar op te verkneuteren. De plaatjes zien er alvast fantastisch uit. Geniet van de voorpret :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk al uit naar je verslagje als je terug bent. Zo'n reis dat wordt genieten .......
    Tot wederhoren
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend spannend allemaal. Veel plezier met de voorbereidingen :-)!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw .... wat cool! Valt mijn weekendje Zuid-Frankrijk toch wel een beetje bij in het niets :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Walvis spotten VANAF DE KANT, haha! Wat een vreuselijk leuke plaatjes :D! Ik ga mee in de koffer! Koes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh you lucky girl! Wish you the best time! I have been in Kenya and Tanzaia on safari myself and I will never forget it :)

    Hugs,
    Signe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat fijn, mag ik mee in je koffer? Ik kan me heel klein maken!
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwwww, klinkt helemaal fijn en snif, ik wil ook walvissen spotten....
    Lekker vooruitzicht hoor *bijna jaloers*

    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wat een geweldig vooruitzicht en wat een hoop pracht zul jij (jullie) gaan zien en ervaren en vooral ruiken! Want ik denk dat die prachtige bomen heerlijk zullen geuren! En net als vele anderen kijk ook ik uit naar je verslag over deze geweldige reis! Het is je gegund en ik wens je ontzettend veel mooie momenten, plezier en fantastische foto's toe, als dierbare herinnering aan deze speciale ervaring! Hartelijke groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wauw, wat een geweldig vooruitzicht!!Ik verheug me al op jullie reisverslag!!Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so beautiful and the color on those homes was so fun and cheery!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk vooruitzicht! Ga nu nog snel even je vorige gezellige posten bijlezen (loop hopeloos achter door de vakantie ;))

    Fijne dag! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, dat belooft een mooie reis te worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....