maandag 15 augustus 2011

Count your Blessings #2



Tel je zegeningen:

# Het was vandaag zomer!

# Van pure vreugde hebben Chrissie 
en ik vanavond een ijsje gehaald
bij onze favoriete Italiaan!


# Vervolgens een Cappuccino op terras,
met ons gezicht in de zon...


# Buiten gegeten op m'n balkon...


# De nieuwe VT Wonen, met een leuke
bijlage over de woonbeurs,
lekker uitlezen! 

# En vriendschap vind ik 
zowiezo ook 
een grote blessing! 

'Count your blessings' is een initiatief van Anki (www.zilverblauw.nl) en Iris.
Kijk op de blog van Maartje van Silly Old Suitcase
voor alle deelnemende blogs! 




Nu nog even twee hele mooie plaatjes van Pinterest
(alle plaatjes zijn overigens Pinterest-vondsten)
Deze jurk is gemaakt van allemaal kanten kleedjes,
is het niet AMAZING??!! 




Alvast voor morgen :-)....


Maar voor nu... Slaap lekker!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een een mooi plaatje, die jurk.
    Ik ben zelf al een tijde kanten kleedjes aan het sparen voor een kussensloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this post, loving all the beautiful photographs.
    Hope all is well with you, sorry been a bit terrible at writing on blog,
    Take care for now,
    Becca x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé meiden van Wit en Bont!

    Héél lief dat je teruglinkt naar Silly Old Suitcase maar willen jullie je nog even aanmelden op Zilverblauw en daar ook een linkje van plaatsen.
    Anki heeft ook een mooie button gemaakt.
    Enne...we tellen onze zegeningen altijd op zondag ;-)...

    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oow men ... die borduurwerkjes van Dottie Angel, ik ben er helemaal weg van. zooo gaaf ik kan er naar blijven kijken. Deze maand komt er een boek van haar uit en aangezien ik volgende maand jarig ben, komtie natuurlijk op m'n verlanglijstje :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zo'n mooi blog als deze is ook een blessing :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wa een leuke blog heb je en nog van harte met jullie ondertrouw. ik heb van kanten kleedjes een slinger genaaid, maar deze jurk is waanzinnig......groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....