dinsdag 2 augustus 2011

Count your blessings nr 1

Las van de week een leuk initiatief, per week ( of vaker?! ) een ´count your blessings´ bericht!
Kijk dat is iets voor mij! Ben dol op positieve berichten!!
Daarom de eerste count your blessings... misschien ´doe ik het niet goed´... dan hoor ik het wel! ;-)

1) Lathyrus in de tuin! Het ruikt heerlijk, en hoe meer je ervan knipt hoe uitbundiger die bloeit!! Heb Heidi er zondag ook al blij mee gemaakt, en bij mij staat er een vaasje op mn nachtkastje, heerlijk zomers!
2) s Morgens bij de file-berichten horen: ´er zijn vandaag GEEN files´!! Joepie!! Ik reis iedere dag over de A20 en de A12 en ik heb nu maar de helft van mn gebruikelijke reistijd!
3) Heerlijk sappige nectarines, je zit tot je ellebogen in het sap, maar ze zijn super lekker!!!
4) Het lekkere weer van gisteren en vandaag.
5) Met de liefste man ter wereld mosselen eten in Kijkduin!


9 opmerkingen:

  1. Leuk als jullie ook meedoen!
    Count Your Blessings is verzonnen en begonnen door Anki (Zilverblauw) en Iris (Enigheid).
    Iedere zondag tellen inmiddels een heleboel bloggers ook hun zegeningen...
    Kijk even bij Anki hoe het werkt en wie er mee doet.

    groet, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker allemaal en wat is Lathyrus leuk hè, ik heb het ook 3 keer binnen gezaaid en daarna buiten gepoot maar het bloeit altijd precies als wij op vakantie zijn en bij terugkomst is het dan èèn grote verwilderde bos :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Fotos sind soooooo... schön.
    Bald bin ich auch in Holland und werde den Strand und das Meer und die Orte und .....
    genießen
    Lovely hugs
    molly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt fijn! Het is wetenschappelijk bewezen. Mensen die hun zegeningen tellen voelen zich gelukkiger dan mensen die dit niet doen. Fijne dag! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten van de kleine zegeningen om je heen! Een leuk idee om elke week hier even bij stil te staan...

    Fijne avond! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zo! Er zijn zoveel mooie dingen in het leven, laten we er vooral van GENIETEN!
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toppie! ik ga bij je kijken,kan nooit teveel winkeladresjes meenemen toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yes I do !
    Je hebt mooie foto's van echt Hollandse plaatjes !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....