donderdag 18 augustus 2011

Flavourites-favorites!!

Een tijdje geleden riep ik jullie
hulp in...
Op zoek naar DE jurk voor Chrissie haar
wedding! Zoveel leuke reacties...helemaal top!:-)
Moet zeggen dat ik nog steeds op zoek
ben en al vele keren de postbode heb zien
komen en heel ondankbaar het pakketje
toch maar weer heb terug gestuurd...
Het is niet snel goed genoeg :-)

Ben ondertussen wel expert aan het worden
op gebied van jurkjes...
Mede dankzij Flavourites, www.flavourites.nl
Was er al vaker langs geweest, maar ik zag
vaak door de bomen het bos niet, tot nu...
Ik ben FAN!!!! 




Lily's Closet
Leuke, mooie jurkjes voor fijne prijzen!!
Goede en snelle service!



La Dress
www.ladress.com
Geweldig mooie jurkjes, allemaal in frisse
uni kleuren! Perfecte snit en voor iedereen
the perfect dress.
(Ik heb ook een favoriet, maar schrok iets te hard
van de prijs...) 





Little Black Dress
Een little Black Dress mag niet ontbreken aan
je garderobe!! Veel keus en weet je... niet alle
jurkjes zijn zwart :-).
Ook voor schoenen en accessoires ben je hier aan
het juiste adres! 



Orangebag
Voor mooie merkkleding en heel veel
keus ben je hier aan het juiste adres!
Je kunt hier eindeloos rondkijken, schitterende
kleding en de prijs is er ook naar...



Tralala
Alleen al voor de site MOET je gewoon
even doorklikken! 
Helaas op dit moment niet bereikbaar omdat
de collectie wordt aangevuld. Onthouden dus!

Ik ga jullie regelmatig op de hoogte
houden van mijn Flavourites-favorieten!!
Want...naast jurkjes zijn er natuurlijk
ook heellll veel leuke woonshops, kadoshops
etc. te vinden! 

3 opmerkingen:

  1. Leuk leuk, ik ga ze een keer allemaal op m'n gemakje bekijken. Jurkjes zijn heerlijk. Bedankt voor de tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Het is vrijdag... werken kan volgende week ook nog wel ;-) Dus eh, ik ga eens kijken!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriet is ook: www.jippiejurk.nl
    Shop ze! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....