vrijdag 12 augustus 2011

Het kleinste kamertje...


I like it. What is it?

Mijn gezellige WC!! 


I Like.... Jude Law ;-)



M'n prullenbakje vond ik wat saai
dus heb ik er wat Kitsch Kitchenzeil
op geplakt!


Pas weer (bijna) de hele ruimte
met plaatjes onder handen genomen...
Zo fijn om te doen en naar de WC gaan wordt
zo nog leuker :-)



Summer?!
...We blijven gewoon moed houden!
Punt twee ga ik dit weekend maar 
eens in praktijk brengen...


...Tot zover het kleinste
kamertje,
de deur gaat weer dicht! 


Fijne dag!


11 opmerkingen:

  1. O heerlijk, blijft iedereen niet giga lang weg ?
    Er valt zoveel te zien :-)
    Leuk issie hè, Jude Law ... smile. Dat bloemetjes tape is trouwens ook helemaal fun zeg.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi! Ja, bezoek wat naar het toilet gaat blijft meestal wel lang weg :-)

    Het tape wat je op de foto's ziet is trouwens van de HEMA! Gaaf he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk, mag ik een keertje komen plassen bij jou :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er inderdaad heel gezellig uit!

    fijn weekend!

    HAIKEY

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schenk je er ook een kopje thee bij??
    Hier kun je echt wel een tijdje gezellig doorbrengen!! hihih
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh jee, van jullie toilet kom je niet meer af. Zoveel te zien!!!!

    Een gezellig weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke plaatjes allemaal! Dat is wel leuk, én lang denk ik, vertoeven daar :))) Erg leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEZELLIG!!! Is ook leuk om te doen toch, leuke teksten en plaatjes een fijn plekje geven?! Goed weekend! :D

    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You are so cute, and what a fabulous porcelain throne room!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love Hema! Een vriendin van mij heeft met rode schoolbordverf een hart op de toiletdeur geschilderd. Kan je tijdens het plassen ook nog dichten enzo. Giller, toch?!
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....