zondag 21 augustus 2011

Home Sweet Home...



Even gewoon wat plaatjes uit mijn 
Home Sweet Home...
Het slingertje hier boven heb ik een paar 
weken bij Suus Geniet gewonnen.
Het staat zo gezellig!
Verder bewaar ik wat haaksels
in de plastic bakjes... Vrolijk effect!


Chrissie d'r schitterende trouwkaart 
staat te pronken!! 'k Vind 'm ZO leuk!


Verder komt mijn reis naar Zuid-Afrika steeds
ietsje dichterbij (al gaat het veel te langzaam
naar m'n zin)...
Heerrrlijk om me alvast te verdiepen
in deze boeken én m'n reisdagboek ligt
vast klaar :-)


Lampen die je met een touwtje moet
bedienen... I looove :-)
Het is een hele oude lampenvoet
met een kap van de Trendhopper.


Kom ik er van de week achter dat er op 
de kaft van de Vt Wonen een tekst ontstaat... :-)
Funny he?! 
In de servettenhouder bewaar ik m'n 
gezelligste kaartjes van dit moment!

Hoe is jullie weekend tot nu toe?
Oh ja, strand was HEERLIJK!!!
Maarrr...deze dame is niet bruin
terug gekomen, maar rood
(behoorlijk!!) :-(
Maar het rood trekt weg en dan
blijft er bruin over...toch?!

CIAO!! 



11 opmerkingen:

  1. Gezellige plaatjes!!
    Leuk zo,n verre reis in het vooruitzicht!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat zei ik nou over die SPF 15!! ;-) Ga je naar Z-A? VET!! Ga je een solo reis doen? Spannend en zo cool! Ben helemaal niet jaloers, ahem!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke plaatjes en wat een heerlijke reis in het vooruitzicht.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk huisje, op en top knus en wat baie leuk dat je naar Z.A. gaat. M'n tante, neef en nicht wonen er maar ben er zelf nooit geweest. Broerlief wel en vond het een geweldige ervaring :-)Verder was mijn weekend toppie, ga je nog wel wat over lezen.

    Bye bye

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely lovely....love the pink tiered rack!
    we had a few families over for dinner it was fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotos zeg! Word er vrolijk van.

    Jaaa lampen met een trektouwtje, geeft mij ook een heerlijk gevoel.
    Wij hebben 2 nachtlampjes voor aan de muur met trekkoordjes, ze blijven leuk!

    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige foto's uit je huis! Wat bijzonder dat jullie naar Zuid-Afrika gaan. Daar hoop ik ook nog een keer naartoe te gaan :-)

    Veel leesplezier!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He een bekend slingertje! Fijne plaatje en wat een geweldige reis in het vooruitzicht!
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou na rood komt bruin .... of velletjes ...
    Lekker dat je nog wat tegoed heb een leuke
    reis naar Zuid Afrika .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n gezellige blog!! Mooie plaatjes!!! Leuke spulletjes!! Ja, grappig hé die tekst op de VT-Wonen! :) Ons weekend was aardig bezet, met van-alles-en-nog-wat-leuke-dingen. Onder andere naar het "open-lucht-concert" op het stadsplein in Sittard geweest van Guido's Orchestra! Met diverse gastoptredens! Was errug mooi met, gelukkig!!ook super mooi weer! En nu ga ik naar bed...was vannacht erg laat..of vroeg dat ik erin lag;) Doeiddooeeii***

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enne, dank jullie wel..!! Ik ga de blog ook volgen van "Mokkasin".. Leuk leuk leuk..... :))))

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....