maandag 8 augustus 2011

La - Lathy - Lathyrus !!


Zo, HALLO allemaal!!
Lang niet geblogd (voor mijn doen)
omdat m'n geliefde laptop (op dit moment
dus minder geliefd) weer eens fikse
problemen gaf. Hij heeft een geheel
nieuw brein en geheugen gekregen
(dat voorrecht hebben toch echt alleen
computers) en nu kan hij er hopelijk weer
tegenaan. Gelukkig blogde Chrissie er
lustig op los!


Pas kreeg ik (jaaa, ook dat blogde ze)
een bosje Lathyrus uit haar tuin.
Ik was er zo wijs mee en het rook gewoon
door heel m'n kamer! Heerrrrlijk!


Chrissie d'r wedding nadert...
Over verschillende voorbereidingen
kan ik hier helaas niks kwijt ;-)
Hé, dat is dan toch één nadeel van samen
bloggen!
M'n zoektocht naar DE jurk is mede door
jullie enthousiaste ideeen (ik vond het ZO
leuk!) nog fanatieker geworden.
Nee, helaas kan ik nog niet melden dat
ik 'm gevonden heb, maar ik kan wel zeggen
dat de postbode regelmatig mijn huis niet
voorbij kan lopen zonder een pakje af te
leveren. Tja, en soms stuur ik het met dezelfde
vaart weer terug! :-)
Maarrr, ik heb goede hoop!



Ik ga dapper door met zoeken en ik
ga jullie binnenkort de aller, allerleukste
webshopadressen doorgeven... Als dank!!
Ik hou jullie op de hoogte :-)

Oh ja, wisten jullie al dat ik getuige
mag zijn?! Ik vind het een grote en
bijzondere eer en gewoon super leuk natuurlijk!


Fijne avond!!

5 opmerkingen:

  1. Ik ruik ze hier bijna. Lekkerrrr....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk he al die voorbereidingen. Ik was vandaag getuige bij mijn beste vriendin, erg speciaal! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie blommen!
    Zin om mee te doen met mn give away?
    staan ook trouworigami ideeen in.. haha

    fijne avond!

    eenkloddertjerozehier.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De meeste van je webshop aanraders vind ik TOP (en ik ben heel slecht in zoeken naar dat soort dingen... stedentrip onder de €200, naar NYC voor €350... ik ben je vrouw, maar kleren. PFF!!). Dus kom maar op!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tere bloem!
    enne....ik wil nog wel een trouwkaart maken hoor! Dan wordt het zo ongeveer een familieaangelegenheid. Ook leuk!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....