vrijdag 26 augustus 2011

Meeting met andere bloggers!!!

Vanavond een heuse meeting met andere bloggers!!!
`The pinkhouseladies´ komen op de thee! Fija ken ik al heeeeeeeeeeeel lang, maar Rachel nog niet!
Leeeuk! Natuurlijk kun je met blogdames niet zomaar een pak stroopwafels op tafel zetten, maar m´n oventje is al verhuisd naar mr A. dus ik ben crea geweest met gekochte koek en marsepein!


Verder gaan de dames als het goed is niet met lege handen naar huis...
Door mijn verhuizing naar mr. A. ´s huis heb ik aardig wat bonte,
meisjesachtige spullen over! ;-)
Mr. A. is best makkelijk maar er zit wel een grens aan! De
blog-dames hebben eerste keus, alles wat overblijft gaat morgen naar de Kringloop,
met wel een beetje pijn in m´n hart hoor...

7 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit zeg, prettige aaf enne je spulletjes zijn wel in goede handen dan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn ze er al?? Veel plezier jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, doe ze maar de groetjes! En een gezellig avondje gewenst!
    Oh roze, meisjesachtiges spulletjes naar de kringloop doen? Kan me voorstellen dat het pijn in je hart doet. Maak er anders een give-away van, haha.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm jealous that you all get to meet, what fun....I love your plate with goodies! say Hi to them from the rest of us!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah leuk! Hoop dat het leuk is geweest :D Klinkt in ieder geval gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat jullie een blog meeting hebben! Ik hoop dat jullie een geweldige avond hebben gehad!! De koeken zien er in iedergeval prachtig uit.

    Een goed weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh, ik wil ook de roze dames ontmoeten!!! Jaloers!! En ja, je kunt het die arme man ook niet kwalijk nemen dat hij niet wil verzuipen in het zoet, da's slecht voor het hele alfa-mannetjes gebeuren. Hahaha!
    Fijne weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....