donderdag 25 augustus 2011

Mijn huis is.....


... Een museum, 
maar zonder het bordje 
'Niet aanraken a.u.b.'
:-)


...vol van Hergebruik (net als in een
echt museum)



....Vol met ditjes en datjes
aan de muur...



Op dit moment gebruik ik cupcake-vormpjes
voor van alles (behalve cupcakes, want ik ben
niet zo'n bakker) en zelfs dus voor aan de muur...

In A'dam het leuke 'Hergebruik-gedichtje' 
gekocht en het kleurige tape... 
Ik hou van leuke, grappige, pakkende
teksten! 

De winkel 'Sukha' aan de Haarlemmerstraat 110 
vond ik mede daarom ge-wel-dig mooi! 
Teksten op de muur, mooie kleding in de
rekken, geweldige meubels 
en mooie accessoires!

Verder was A'dam gewoon weer 
leuk, leuker, leukst :-)

Fijne avond!!


13 opmerkingen:

  1. Leuk hoor al die bonte kleurtjes!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige verzameling zo!
    Groetjes ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel dat we online in jouw museumpje mochten rondkijken, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die inspirerende, grappige teksten. Ik heb ze ook overal in boekjes, op stukjes papier aan me muur op me krijtbord deur.

    groetjes van Thirsa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, al die lijsjtes, spreuken en vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve reactie! wisten jullie.... dat ik vaak even kom koekeloeren bij jullie omdat het er zo gezellig uitziet allemaal!maar ik niet altijd een berichtje achterlaat omdat ik ook al zo druk ben op Facebook en Twitter.... big kiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via, via op je blog gekomen en het ziet er allemaal prachtig uit.
    Heb mij aangemeld als volger om wat meer te kunnen zien.

    Je bent van harte welkom om een kijkje te nemen op mijn blog.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! Is dit in je eigen huisje... leukleukleuk!!!! Groetjes van Herma***

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ H.Hermpie, yes dit is mijn eigen sweet, sweet home :-)

    Bedankt weer voor al jullie leuke, lieve reacties... Dat blijft toch zo leuk he?! :-)

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alleen de kleuren zijn al leuk maar je muur met lijsten vindt ik hélemaal leuk!

    groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmm dat behangetje/papier achter "hergebruik" vind ik ook helemaal leuk. Gezellieee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie spreukjes, ziet er allemaal geel gezellig uit! Groen en roze is inderdaad echt een heel goeie combi! Ik hoorde van Ria van It's me dat het blad inmiddels ook in Nederland is te krijgen (www.woonwinkel.nu), dus dat scheelt weer wat verzendkosten.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....