zondag 11 september 2011



Gisteren vond de plaatselijke Rommelmarkt plaats...
Het is echt slechts een paar stappen van m'n voordeur
vandaan...ideaal!


Met grote tas op stap,
maar de buit is best bescheiden...
Prima hoor, want waar laat je alles weer he?! ;-)


Het groene dekbedovertrek vind ik erg leuk,
is verzinnen wat ik er mee ga doen...
Het roze gevalletje is een tafelkleed en dat samen
voor wel 2 euro :-)


Ik ben niet echt een bakster, dus ik denk
dat de uiltjes een andere bestemming krijgen...
Lijkt me wel leuk om ze in een leuk pastelkleurtje
te spuiten en op te hangen! 
Komt ook op m'n 'Crea-things-to-do-lijst'... :-)


Omdat ik de zomer graag vast wil houden
en verlang naar zomer en nog niet wil denken
aan de herfst, is dit schilderijtje wel toepasselijk! 

Natuurlijk ontbraken de jaarlijks terugkerende
poffertjes niet!!

Hebben jullie gister ook nog een rommelmarkt 'gedaan'?! 

Fijne zondag verder!! 

P.S. De foto's zien er een beetje somber uit,
maar ik kon er niet meer van maken vandaag...

11 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf vandaag de hele dag op de vrijmarkt bij ons gezeten!
    ben nu ineens helemaal op!
    Door de harde windvlagen waaide er iedere keer wat van de kraam.
    Ik heb zelf niet rond kunnen lopen[jammer genoeg]maar heb wel een mooi gehaakt jurkje bij de buurvrouw gekocht!
    Leuke spullen heb je gevonden!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die uiltjes...LEUK!!
    Goeie score toch nog?! Groetjes!

    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee helaas, geen rommelmarkt hier in de buurt dit weekend, hopelijk volgende week wel!
    Mooie aankopen, ik vind vooral de theekan super en het roze tafellaken. En oh ja, de bakuiltjes... erg leuk! Met je foto's is toch niks mis? ik wilde dat ik ze zo kon maken, haha.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen rommelmarkt voo mij vandaag, na 13 dagen werken was mijn huis aan een schoonmaak beurt toe.... snik! wel mezelf en de kids getroost met patat als avondeten. (eeuwen geleden) en nu ben ik aan t haken. heerlijk. leuke dingen heb je... fijne avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke koopjes! Ik krijg gelijk zin in een rommelmarkt! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vondsten zeg....waarom ze zoiets nu altijd een rommelmarkt noemen....?
    '0)
    Fijne avond

    Heerlijk genieten van je mooie aanwinsten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou .. ik vind het nog wel frisse plaatjes hoor.
    Gave vondsten, leuk stofje ook die overtrek en dat things to do lijstje is heel herkenbaar haha het wordt steeds langer hier en wat heb ik intussen gedaan :-( Maargoed we houden hoop :-)

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geslaagd rommelmarktbezoek; je hebt weer mooie nieuwe aanwinsten om van te genieten. Voor mij was er geen tijd voor een rommelmarkt, wij hadden familiedag, volgend weekend maar weer...

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die borduurwerkjes....kijk maar eens op het blog van KaatjeCatootje.blogspot.com, die maakt er mooie tassen van! Misschien iets voor je?
    Ik ben gisteren naar de hip-en-handgemaakt-markt in Zwolle geweest en heb daar 2 borduurwerkjes gekocht met het idee deze te gebruiken voor tassen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi schilderijtje en het thee potje vind ik helemaal te gek.

    Fijne week!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, those owls are the cutest ♥

    Hugs,
    Signe

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....