donderdag 15 september 2011

Home Sunny Home...


Zelfs ik kan het niet ontkennen...
... de Herfst is toch echt begonnen!

Vandaag een vrije dag... De zon in huis, een
lekker ontbijtje, blogjes lezen, de zon zien
te vangen met m'n camera en genieten van 
kleur in m'n eigen huisje... :-)


Gezelligheid kent geen tijd...
Een oude LP-hoes van de r'markt :-)
De espressokopjes kreeg ik pas van een 
collega die hoorde dat ik van pastel hou!! 


Zon in m'n kast...
(Help!! Ik moet nodig stoffen!! ;-))


En....hier onder volgt een sneakpeak
van m'n dress en schoenen voor
Chrissie's bruiloft!!
Wanneer m'n outfit compleet is zal ik 
het nog wat uitgebreider showen :-)


Geniet, geniet,
van deze zonnige
dag!!!

6 opmerkingen:

  1. En of ik geniet! Jij ook nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sneakpreview ziet er al veelbelovend uit! Ben benieuwd naar de rest...
    Mooie foto's!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die kopjes met de streepjes.....die zijn zo mooi!!!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kopjes en schoteltjes hé! Leuke foto's!
    Enne, die LP heb ik ook!! Dat is leuk om te zien!!
    En wat een mooie deuren heb je! Echt nog ouwe denk ik..!!
    Fijn weekend nog verder!
    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....