donderdag 8 september 2011

My best Friends wedding!


Plaatjes via Pinterest

I Found..... THE DRESS!!!


My best Friends wedding leek een klein
drama te worden... 
Geen jurk!!
Winkel in, winkel uit, webshop in, 
webshop uit...
Internet was nog wat meer hoopgevend dan
de stad in gaan;
Iedere verkoopster kwam met een zwart
jurkje aandragen en soms zelfs gebreid 
(hallo!! ik zei; FEESTELIJK!) 
Zodra ik dan zei dat ik alles behalve
zwart wilde (ja, ik had m'n eisen al
enigszins bijgesteld) schudde iedere
verkoopster haar hoofd... 


Uiteindelijk gewoon via the world wide web!
Gewoon zalando.nl...
Groen/grijze tint, staat precies pas,
sjiek de friemel...
:-)


I'm Happy! 


En nu fijn op schoenenjacht
...High Heels!! 


Ciao!

9 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd, we krijgen toch straks wel een fotootje te zien?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je toch nog zo goed geslaagd bent. Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom maar op met die Dress!!! Heerlijk dat je 'm gevonden hebt!!! We gaan 'm vast nog wel te zien krijgen, toch.. ben stiekem wel benieuwd :) Enne, succes met schoenen kopen! Doe daar nou niet ook zo lang over want volgens mij heb je die tijd niet... ;)) Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat erg als je net die jurk, na winkel in en winkel uit..niet kunt vinden! Blij voor je dat je toch uiteindelijkene gevonden hebt! Succes met de bijpassende schoen..en tas? Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am so happy for you...can't wait to see it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. joehoe misses high heels, kind ik ben nu ook aan het idee gewend en vind ze helemaal leuk, whahah ik heb altijd even tijd nodig you know hihi :P! Hebben jullie lekker gekokkerelt? Koeskoes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOL! Moest vreselijk lachen hoe al mijn vriendinnen in de stress zaten over wat ze zouden aantrekken naar mijn bruiloft. Het had mij niks uitgemaakt, al waren ze in een C&Atje gekomen ;-) Je bent erbij, da's echt het belangrijkste voor de bruid (en ik kan het weten!)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....