donderdag 22 september 2011

Outfit of THE Day :-)


Eindelijk is het zover....
Mijn outfit is compleet!
Ik moet zeggen... de bruid had het
sneller voor elkaar als mij :-)


Ben superrr blij met het resultaat...
Het tule/veren gevalletje is voor in m'n haar!


Moet m'n High Heels eigenlijk nog wel een
beetje inlopen, maar ja, wanneer en waar doe je
dat?! Beetje rondjes door m'n huis lopen?


Waar de jurk een eindeloos project was,
had ik de accessoires gelukkig zo bij elkaar gevonden!



Chrissie heeft de outfit ook goedgekeurd...
Heb zo'n zin in de bruiloft! 
Nog één week te gaan!

Ik kan jullie wel vertellen...
Ik ben reuze blij met m'n outfit,
maar Chris d'r jurk...oelala...dat is echt
een DROOM!! 

18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er chic uit. Erg mooi! Ook de schoenen zijn prachtig. Ik ben ook wel erg benieuwd naar hoe Chrissie eruit gaat zien. Hopelijk zien we een foto op de blog. Zelf ga ik volgend jaar ook trouwen dus ik vind het zo leuk om te zien hoe andere eruit zien.
    Alvast voor volgende week een hele leuke, gezellige en feestelijke dag toegewenst!

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .....en laat ik dan, lekker puh(!), de eerste zijn, die jouw out fit geweldig leuk vindt!!!!! Mijn nieuwsgierigheid wordt alsmaar groter naar de bruidsjurk. Naast dit leuke gebeuren, wat ik graag volg, wil ik ook zeggen dat ik erg geniet van jullie blog. Veel plezier met de voorbereiding.
    Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi het ziet er leuk uit zo alles bij elkaar ik zou zegen veel plezier volgende week groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..dan ik.. (Sorry, journalist in mij...)
    Hele goede outfit zeg, me like like like!! Ik zit echt te kwijlen (sorry!!) op het tasje. CUTE!! WIL OOK! ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur groen. Het is ook zo'n jurkje wat je daarna lekker kan doordragen met stoere laarzen of zo en een fijn stoer leren jackie.
    Gaat vast een top dag worden, I'm sure! Fijne dag vandaag meiden!

    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi mooi, gaan we het ook nog aan zien :-D ?
    Die haarcorsage, wat leuk. Heb je nog leuke plannen met je haar? Ben benieuwd hoor.
    Geniet van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee dat ziet er mooi uit! Tjonge nog een week te gaan, ik ben wel heel benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien! Enne, als je nog organze roosjes nodig hebt om te versieren. Ik heb er nog 100 liggen, je mag ze zo lenen. Het is ideaal en bijzonder sfeervol. Voor aan bomen, pilaren, kerkbanken, lampen en noem maar op! Ik hoor het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Its sooooo perfect......I hope you show us every detail of this day!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw mooi hoor!
    Je zal vast stralen...maarrrr niet meer dan de bruid he...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, mooi en stijlvol! Ben ook erg benieuwd naar DE jurk! Fijn weekend en geniet van alle voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat is toch wel heel goed gelukt hoor! Ziet er erg mooi uit!!! Mooie hakken!! En die corsage vind ik ook geweldig leuk!! Het schiet nu écht op hé!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello,
    I visited your blog today. Your photos are so lovely and full of life!! I noticed the shoes and styles that are shown here. Those earrings are so pretty. My daughter just did a post about fasion, and it is right after the Fall post. We have always been into fashion and all things beautiful. We just started a new blog, and we would love it if you could visit us and follow. I would enjoy coming back to visit with you and seeing all your fabulous pictures. I hope to hear from you, and have a sweet day.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er niet alleen mooi uit, maar ook heel stijlvol.

    Geniet van de zonnige zondag!

    Groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jurk en accessoires in een woord.. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PSSSSSTTTT... kijk eens om mn blogje... jullie hebben een tagje gekregen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor! Spannend zeg, nog een week te gaan.
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....