maandag 5 september 2011

Summerlove...


Ik wil er nog niet aan dat we richting de
herfst gaan...
Ik kan de charme er nog niet van in zien, 
ik heb nog geen fijne gevoelens bij warme kleren,
laarzen en blaadjes van de bomen...

Dusss iedere zonnestraal vang ik,
m'n huis is nog zomers
en m'n geranium tiert nog welig :-)


En na afgelopen weekend denk ik...
...Laat maar komen die zomer!! 


M'n broertje zou bij zo'n opmerking zeggen;
'Blijf jij ff lekker in je bubbel'
Bij deze... Ik blijf nog even lekker in m'n bubbel!
;-)

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?!

CIAO BELLA'S!


8 opmerkingen:

  1. Geniet jij nog maar lekker van je zonnestralen en je geranium (die van mij tiert ook nog welig,leuk hè) De kids hebben hier vanmiddag kastanjes geraapt en we zijn aan't orienteren voor een kacheltje en tja, dan krijg ik toch stiekum wel weer een beetje herfstkriebels en kaarsjes vreugde. Dat neemt niet weg dat zo'n zaterdagje wat we gehad hebben, onbetaalbaar is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha bubbel jij maar lekker verder, ik zag je titel en dacht.... WAT GA JE NU VERTELLEN??? whahaha! Kind ik duik met een dubbele paracetemol onder de wol, ben flink beroerd. Succes morgen op je lezing, en een heeeeeeeeeeele leuke middag/avond verder :-P! Dikke koes voor mijn lieve zoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ook even: Wat gaat ze nu vertellen!!! Maar het is niet wat ik dacht dat je ging vertellen, als je wel had verteld wat ik dacht dat je ging vertellen, dan zouden daar grote gevolgen aan zitten voor The pinkhouseladies! ( Snap je het nog!??:P)

    Fijne aaf!

    Liefs de andere Pinkhouseladie:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hoop ik dat in het deel van Nederland waar jij woont, voor jou de zon nog heel warm mag stralen....en stiekem dat in mijn deel het al heel snel herfst mag worden, hihihihi. Erg he, maar heb er zo'n zin in. Groetjes!!

    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker sfeertje bij jou, laat de herfst nog maar even wachten.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heerlijk genoten van de zon! Kan me ook wel weer verheugen op de herfst hoor!
    Leuk die gehaakte slinger!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed! Ik had het er vanavond nog over met mijn man dat we totaaaal nog niet toe zijn aan stoofpotten, kaneel, gele bladeren en rode wijn... Ik wil salades, citroen, een tuin vol bloemen en koude bubbels!
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zomer was afgelopen zaterdag echt wel even terug ja..het was warm!! En super-zonnig!!! Heb er zeker van genoten..in Lille :))) Het was daar erg leuk, en ook druk-druk-druk en nog eens druk!! Jullie gaan er nog wel foto's van zien op mijn blog. Dank je wel voor jullie reactie op de foto's van vorig jaar!! Mooie foto's van deze zomerse blog:))

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....