woensdag 26 oktober 2011

The wedding!!

Met ´the wedding´ heeft mijn moeder zich echt ´uitgeleefd´...
Het hele huis was versierd in het wit ( denk: wit kant/tule/rozen etc. )
en voor alle gasten was er koek, taart, chocola en cupcakes... jammie!!!



Ondertussen waren wij met fotograaf en een allerliefst volkswagen busje ( zie vorig berich ) op pad voor de foto-shoot. Zodra ik hier wat foto´s van binnen heb laat ik jullie meegenieten!
Fijne dag allemaal!! Heidi komt vrijdag thuis!! Joepie!!!!

12 opmerkingen:

  1. Dit is toch helemaal geweldig! Wat lief van mams. Ik hoop dat mijn dochter ook ooit eens gaat trouwen, dan haal ik jullie blog erbij voor de ideetjes ;-)
    Dank voor het delen van deze prachtige dag en kan niet wachten tot de foto's klaar zijn.
    Lieve groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat ziet dat er allemaal gezellig uit en wat lief van je moeder. Heerlijk zeg en leuk die hartjes taarten. Ik ben eigenlijk stiekem ook zooo benieuwd naar de rest :-)))
    Geniet lekker na, met witte boterhammen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig allemaal!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie prachtige witte taarten-super mooi. Ben benieuwd naar de foto's-xxx-sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog!!!
    Vindt je logo ook helemaal het einde!

    mimilovesmimi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi als eerste van harte gefeliciteerd ...ben via via op je mooie blog gekomen ...heerlijke posten en foto's en ben gelijk volger geworden ...voor nu een fijne week en tot je volgende post lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat kan je moeder dat goed. Het ziet er super uit!! geniet nog van jullie wittebroodsweken (6 weken, toch?)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n moeder! Het moet een geweldige dag zijn geweest; ik vind je trouwbusje trouwens het einde en ben benieuwd naar nog meer van die mooie foto's. Lekker nagenieten hè?

    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh.. wat leuk&lekker!! En wat ontzettend mooi gemaakt ook.. alles! Leuk dat je eigen moeder dat kan en heeft gedaan!! En.. 'k ben benieuwd.. nieuwsgierig ;) naar nog meer wedding én VW!!!
    Fijn weekend, geniet van/met elkaar! Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat er zoveel tijd en liefde is besteed om je dag onvergetelijk te maken!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. looks DELICIOUS :D! Wat mooi zeg :D! Joehoe Heid en Rind zijn terug :D! Koessie Fij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohlala, dat ziet er héél mooi uit! Stoere trouwauto hadden jullie!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....