zaterdag 5 november 2011

Hoe dichter bij Dordt....

Hoe leuker het wordt!!!

Vanmiddag moest mr A. een examen doen in Dordrecht. Aangezien het SCHITTEREND weer
was vond ik het helemaal niet erg om even mee te gaan. Man gedropt en zelf naar het centrum
doorgereden om daar een paar errug leuke laarzen te scoren!!
Ondertussen was mr A. klaar en werd het tijd voor de lunch.
Al langere tijd stond Villa Augustus op ´het lijstje´ ( je weet wel, zo´n lijstje waar je allemaal
nog heen wil/wil doen ) Dus daarnaar toe, en daar ontmoette ik zowaar mijn andere helft
van Wit en Bont!!! Heidi had juist heerlijk geluncht met vriendinnen.
Het eten was goed! En het ziet er echt super gaaf uit!!!
Na de lunch nog door de tuin gelopen waar groenten en fruit word gekweekt wat je later
op je bordje krijgt. Leuk concept!!! Echt een aanrader!!! Het hotel
( slapen in een oude watertoren ) willen we ook zeker nog een keer proberen!

Ciao ladies, fijne avond!


6 opmerkingen:

  1. O wat toevallig en gezellig, spannend tegelijk!!! is A geslaaaagd? Groetjes Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijke post:-))
    ik duim voor A!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk toch met ze tweeen ...ben benieuwt of mr A geslaagd is ....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!! Jullie zijn er weer, wat gezellig!
    ZWAAI!!! Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahhh wat is het leuk hè, in villa augustus. Het sfeertje is heerlijk, lekker kleurig, wel ietwat prijzig vind ik maar dat mag de pret niet drukken, alleen kijken is al leuk :-)
    Hopen voor A dattie geslaagd is.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!!! Dan waren jullie echt vlak bij mij! je had wel een bakkie kunnen doen! Kijk ik ken Hied wel maar jou wat minder!!:P Hopelijk heb je het goed naar je zin gehad!
    namens mijn neefje: "covhjxcjm,k hyjn" (geen idee wat het betekend! hahah)

    Liefs raag

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....