maandag 7 november 2011

Jubileum!!!

1 jaar geleden...
Opperde Chrissie het idee om een blog te beginnen! 
Een blog???! 
Wat doe je op een blog...
hoe werkt dat...
...en is dat leuk dan??! 


1 jaar, 274 berichten, 194 volgers en 43.866 pageviews
verder is bloggen bijna 'a way of life' geworden :-)
Nooit gedacht dat het zo leuk en zo inspirerend zou zijn!!!


Onze layout was in het begin bedroevend, maar al doende
kregen we er wat meer handigheid in...
In het begin lieten de volgers een tijdje op zich wachten,
maar inmiddels zijn er heel wat leuke mensen die ons blogje
volgen, wat een eer!! En stiekem zo leuk als er steeds weer
bij komen.


Onze huizen, onze vondsten, onze (steden)tripjes,
onze creatieve uitspattingen en onze eindeloze
hoeveelheid foto's een plekje geven op deze blog
bevalt ons erg goed! 
En jullie reacties daar op...
...die zijn GEWELDIG! 
Het stimuleert om dit te blijven delen met
jullie en tegelijkertijd blijft het dan zoooo leuk
om bij jullie terug te kunnen gluren!!


Dusss.... Bedankt voor al jullie ideeen
en reacties!! 
Helemaal top!!
Wij gaan zeer tevreden ons 2e jaar
in blogland in :-)


Ben benieuwd hoeveel kringloopvondsten,
leuke adresjes, foto's van onze stulpjes,
creatieve ideetjes of gewoon een collage
met leuke (pinterest) plaatjes er weer
zullen verschijnen!! 

In ieder geval zijn we wel weer toe aan een nieuwe
header... Vorige herfst was het deze, wat het nu gaat
worden is nog een verrassing!


Verder hoop ik ook weer op een fijne dosis
creatieve uitspattingen, want daar ontbreekt het de
laatste tijd helaas aan... 
Op de één of andere manier is dat altijd met vlagen.


Het was ook het jaar van Chrissie's wedding...
Zo leuk hoe jullie daarmee mee leefden!
Eigenlijk gewoon jammer dat het weer achter
de rug is :-).


Lieve dames,
Bedankt en we hopen dat we jullie
nog heeelll vaak kunnen verblijden
met een blogje, dat jullie gezellig langs
blijven komen, voel je thuis en blijf
gezellig hangen zolang je wilt...

Tot blogs!!


De collages zijn uit onze verzameling van het
afgelopen jaar...

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Dat jullie nog heeeeel lang mogen door gaan met al dat leuks. Ik geniet er van en hoop over een tijdje ook zo'n leuk resultaat!!
    Fijne avond!

    formsandfinds.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo jullie beide, Van het blog geniet ik zeer. Kijk altijd uit naar een "post" van jullie!!!
    Dus bij deze: van harte gefeliciteerd en ga vooral zo door.

    Grusse, Yvonne

    http//:yvonnehobbyallerlei.blogspot.com
    http//:citkey.com
    http//:onsleveninduitsland.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hieper de piep hoeraaaaa en nog vele jaren erbij want ik geniet enorm van jullie creaties vondsten kiejes en alle inspiratie die jullie delen, een dikke kus van mij:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!! Bijf zo doorgaan,.... erg gezellig!!
    Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Leuk dat jullie er een collage van hebben gemaakt. Het sfeertje dat jullie neerzetten is zo mooi, geen wonder dat er steeds volgers bijkome. Ik geniet altijd van jullie mooie plaatjes, ga zo door! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum! Ik hoop dat ik nog maar vaak bij jullie langs mag komen en jullie dus nog lang blijven bloggen ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie 1e 'verjaardag' :) Het is altijd weer erg leuk om een berichtje van jullie tussen mijn leeslijst te zien staan. De mooie plaatjes die jullie steeds weer gebruiken zijn om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé meiden! Gefeliciflapstaart met jullie jubileum!! Ik wist eigenlijk niet dat jullie 't ook nog niet eens zo lang doen.. Leuk hoor om elke keer weer jullie nieuwe plaatjes&foto's met jullie verhalen te lezen!! En wat die vlagen betreft.. is herkenbaar hoor..
    Ga zo door!!! Jullie blog vind ik écht leuk!! Een lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heejj meiden, van harte hoor enne jullie zitten ook zeker bij m'n favo rondje. Heerlijk iedere keer weer die kleurrijke, gezellige, mooie post.
    Ik hou ervan. Ga vooral lekker door met (veel :-) bloggen. Wij genieten.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. BLOGVERJAARDAG!!!
    (Waar zijn de mierzoete cupcakes ladies? Hallo!)
    ;-) Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd! op naar nog veel meer jaren =D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meiden, wat een leuke post weer!! Ja ik ben fan van jullie blogje (en die van zuslief!!) hoor, en ook ik heb het virus alweer een tijdje te pakken. Al heb ik nog niet zoveel verstand van hoe je ook zo'n mooie header maakt (misschien een tip?), maar ook ik wordt langzaamaan steeds meer wegwijs in de layout van een blog hoewel 't niet altijd makkelijk is...
    Maar jullie foto's en verhalen zijn enig, dus vooral BLIJVEN DOORGAAN!!! Hahahaaa....
    Groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....