woensdag 9 november 2011

Knutselen!!!!

De herfst en de winter zijn niet mijn favoriete seizoenen... maarrrrrrrr...
wel lange avonden!! Dus lekker knutselen!! Nieuwe knutsels zoek ik op Pinterest!
En na een half uurtje speuren en selecteren heb ik weer inspiratie!!!!


Sneeuwballen maken bijvoorbeeld. Super leuk om in een paar zinken emmers
bij de voordeur te zetten!! Let it snowwww.... ;-)

Schattig lampje! En zo simpel én goedkoop!!!

Let niet op het boeketje ( echt NIET mijn stijl )
maar wat een leuk idee!!! Die stafjes koop je heel goedkoop
bijvoorbeeld bij de Xenos. Ik had ze vorig jaar in de kerstboom
hangen maar dit is ook wel een heel leuk idee!!!

Tenslotte... echt heel schattig!!! Deze speldjes met
een lief knoopje. Zie ik helemaal voor me bij m´n lieve nichtje
van 1 jaar!! ( sint ideetje?! )

Oke, ladies, hopelijk ook weer wat inspiratie voor jullie?! Alles van
Pinterest, als je DIY opzoekt vind je nog véél meer!!!
allerlei geweldige

7 opmerkingen:

  1. Ohhh dat zijn echt leuke ideeen zeg!
    Dat blikken hangertje heb ik al eens gemaakt.
    Maar die met die lolly's is zooo leuk!!! Ga ik hopelijk ook maken, als ik tijd heb...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die haarspeldjes zijn super leuk, bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee met die haarschuifjes
    die ga ik zeker ook proberen gebruik ze
    vaak die schuifjes .... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die haarspeldjes zijn te gek!! WIL IK OOK! Enig idee waar je ze gevonden hebt? Ik ga je even zoeken op Pinterest!
    Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. If it weren't for Christmas winter is one season I could do without at least for not quite as long as it lasts up here!
    sweet ideas though....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ideetjes allemaal, ik ga zeker eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke ideetjes. Die haarspeldjes zijn zooo schattig.

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....