zaterdag 19 november 2011

Lekker koekeloeren...


Soms heb je dat...
...ontdek je ineens een hele
leuke blog!
Vandaag de blog van Elsie
ontdekt. Een duizendpoot die
ontzettend creatief is en haar eigen
vintage shop heeft... Red Velvet.


Heerlijke blog om gewoon lekker
rond te koekeloeren...

Neem er een lekker bakkie koffie bij
of een grote mok warme chocomelk met
slagroom, sloffen aan, muziekje aan,
plaidje op de bank, mmmm...wat is 
weekend fijn!

...maarrrrrr, ik ga maar weer eens
richting een verjaardag. :-)

8 opmerkingen:

  1. Zeker een mooie blog! bedankt voor de tip!
    Ik zie ineens hele mooie rode laarsjes in jullie header...ik denk dat ik afgelopen week dezelfde heb gekocht :-)

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga er helemaal voor zitten :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zojuist een kijkje genomen. Het ziet er inderdaad erg leuk uit!

    Fijne avond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuke blog. Heerlijk om eens te koekeloeren op deze luie luie zondagochtend. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke blog, thanks for sharing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pinch me those sweet suitcases....love love love! You are amazing with finding such beautiful things!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke blog heeft Elsie! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Wat gaat het toch snel voorbij! Fijne week weer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je leuke tip, ik ga snel even kijken..

    BeantwoordenVerwijderen

Wij, van Wit en Bont, vinden het erg gezellig als je een berichtje achter laat....